Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Wig kant genere!

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Marha

Marha


Antal indlæg : 404
Age : 32
Geografisk sted : Århus
Registration date : 09/02/10

Wig kant genere! Empty
IndlægEmne: Wig kant genere!   Wig kant genere! Icon_minitimeMan Aug 02, 2010 8:02 am

Ja, som titlen siger så føler jeg at jeg har et stort problem ^^'
Nu er jeg jo forholdsvis ny i hobbyen, så har nok ikke lært alle tips og kneb...

Men nu spørger jeg lige om hjælp?!
For på Elisabeths paryk er hendes wig kant meget tydlig og den genere mig når jeg tager billeder, har i andre haft/har samme problem?
Og hvad skal man gøre for at undgå dette??

Eksempel på hvad jeg mener:

Wig kant genere! Fail

Jeg har haft problemet før med nogle andre wigs, men der var løsningen en hat, men det føler jeg ikke at jeg kan gøre nu T_T

Hjælp?



(PS. sorry hvis emnet er placeret forkert, vidste ikke helt hvor det skulle placeres...)
Tilbage til toppen Go down
http://www.marha.deviantart.com/
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Wig kant genere! Empty
IndlægEmne: Sv: Wig kant genere!   Wig kant genere! Icon_minitimeMan Aug 02, 2010 8:31 am

Jeg gætter på at problemet ved hende, er at hendes hoved er så smalt, og lille..?
har du prøvet med en STOR klat snot under wiggen..? Det burde løfte den lidt op.. jeg ved ikke liiiige om det ville hjælpe.. ^^;


Ellers køb en wig størrelse mindre.. måske vil dét hjælpe.. ^^
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Marha

Marha


Antal indlæg : 404
Age : 32
Geografisk sted : Århus
Registration date : 09/02/10

Wig kant genere! Empty
IndlægEmne: Sv: Wig kant genere!   Wig kant genere! Icon_minitimeMan Aug 02, 2010 8:34 am

Eller oss kunne det være at det er fordi hun ingen øre har?
Tilbage til toppen Go down
http://www.marha.deviantart.com/
aik0hime

aik0hime


Antal indlæg : 48
Age : 32
Geografisk sted : denmark
Registration date : 30/01/09

Wig kant genere! Empty
IndlægEmne: Sv: Wig kant genere!   Wig kant genere! Icon_minitimeMan Aug 02, 2010 9:46 am

jeg er rimelig sikker på at der er to årsager til det!

Den ene er at hun ingen øre har (som du selv sagde) og den anden er den måde wiggen er lavet på!

Nogle wigs wigcap er længere i kanten end andre, nogle er mere tydlige fordi wigcappens farve er lysere end selve håret!
De fleste langhårede wigs, og specielt dem med pandehår ser sådan ud!! for der er ikke noget hår i siderne der dækker kanten ...
Jeg har også tit det samme problem, men jeg løser det ved at tage en tot hår foran, sådan at der er en tot hår der ligger ned over skulderen (som på dit profil billede)

håber det hjalp lidt ^^!`?
Tilbage til toppen Go down
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Wig kant genere! Empty
IndlægEmne: Sv: Wig kant genere!   Wig kant genere! Icon_minitimeMan Aug 02, 2010 10:27 am

Jeg havde ikke lagt mærke til det hvis du ikke havde sagt det. Men når man selv ved at problemet er der, så er det irreterende uanset hvad andre siger. Du kan forsøge at folde den lidt og så sy den sammen? Du kan prøve at gøre det i hånden med en løs tråd, så den er nem at fjerne, men giver dig en idé om hvordan det vil se ud. Det kan også være at det ser dumt ud, det var bare min første tanke ^^
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Wig kant genere! Empty
IndlægEmne: Sv: Wig kant genere!   Wig kant genere! Icon_minitimeMan Aug 09, 2010 6:25 am

Jeg vil også anbefale at gøre noget ud af at sætte parykken og prøve at tage billeder fra gode vinkler, der skjuler det. Kan du undgå blitz, er det også tit en god ide.

Hvis du har mulighed for at prøve andre parykker på hende, kan du se, om der er andre typer, der virker bedre for dig. Omvendt kan du prøve denne paryk på en anden dukke for at se, om det er det specifikke hoved og netop den paryk, der ikke virker sammen optimalt, eller om parykken simpelthen har nogle problemer i sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Wig kant genere! Empty
IndlægEmne: Sv: Wig kant genere!   Wig kant genere! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Wig kant genere!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Fotografi - tips og spørgsmål-
Gå til: