Tusind tak til Lupus-Wolfy for Chester <3 ^w^
ENJOY
Liste over storys;
1 2 3 4 5 6 7Wolter: Hey BB! ^^ Jeg ledte efter dig..!
BB tænker: ..okay.. hm.. hvorfor? o.òWolter: Jeg har en overraskelse til dig! høhø..
BB tænker; Der står Pipos på..?Wolter: Du har sikkert set at der står Pipos på? xD kom nu åben den! OwO
Wolter: ih! lad mig gøre det! òwó
BB tænker: Rolig nu.. O.oWolter: Seee! Der er intet farligt i.. owo
BB tænker: Nå virkelige..? Hvad vil du så kalde dét her..? ò.oWolter: OwO Skynd dig at se hvad der gemmer sig under puden! >w<
??: PIV
BB tænker: ARG!!! O___OBB tænker: !! Det var en dårlig overraskelse! ò.o?? : >o<
?? tænker: Er du min mor..?BB tænker: For gud skyld.. nej!BB tænker: Mit navn er Black Berry.. Men alle kalder mig BB.. ?? tænke: BB..? Det var dog et fjollet navn! ^w^BB tænker: ... Hold dét for dig selv.. Kom her.. lad os få dig ud der fra!?? tænker: det kilder!! >w<BB tænker: pyyh! Du er tung! >.<'?? tænker: hey!! TwT BB tænker: Nå.. lad mig så få dit navn at vide.. stump.. ò.o?? tænker: Hvad med pink wink..? ó.òBB tænker: nå nej! Sig ikke at der er én mere der nede!? O.o?? tænker: Jeg vil ha min pink wink!! T.TBB tænker: ja ja.. ... ah! jeg kan se.. Pink.. wink..Pink wing: Q.Q
BB tænker: Er det her.. Pink Wink..? =.=?? tænker: JA!! Det er min Pink wink <3?? tænker: Det er min bamse! Min beste ven! ^^BB tænker: Har du overvejet rigtige venner..??? tænker: Hvad mener du..? o.oBB tænker: Bare glem det.. ^^;?? tænker: Okay.. ^^Sam: Halløj Sorte kanin!! og.. sorte kanin...?
Skay: ...
Sam: NÅÅÅRH HVOR ER DU NUTTET!!! OwO <3 <3
?? tænker: ARG!! Q.Q BB tænker: suuukSam: KOM HER TIL MOR-SAM!!! OwO
Sam: Skay du gør den lille sorte kanin bange! ò.o kom sæt dig ned!
Skay: Javel..
Sam: og hold så din hånd hen.. ja.. sådan!
Skay: oh..
Sam: Prøv så at kalde på den.. ^w^
Skay: ...kom her.. lille.. kanin..
BB tænker: Ham skal du holde dig fra.. >.>?? tænker: hvorfor? Han ser mere venlig ud end den rød håret! ^^Skay: ...
Sam: !!! Hvordan gjorde du dét!? O.O
BB tænker: !! Hold dig fra ham! D:Skay: ...
Sam: ohh!! Lad os beholde ham! Han virker rigtig glad for dig!! >w< Hvor er du heldig!
?? tænker: OwOSam: Selv sorte kanin er blevet glad for ham! ^^
BB tænker: ... siger hvem? >.>Sam: ih! Sorte kanin, så er du blevet mor! <3
BB tænker: hold nu op.. T.TSam: Så.. Skay.. hvad vil du så kalde ham? OwO
Skay: jeg tror.. Chester vil være godt..?
Chester tænker: Hørte du det, mor? Jeg har et navn! OwOBB tænker: Jeg er ikke din mor! ò.o -------
Som I nok har regnet nu er Chester min nyeste dukke; Pipos Rooney.
Lupus-Wolfy bestilte ham for mig, det var derfor jeg takkede hende i starten af tråden! ^^
Det er dejligt med beste venner, der gider bestille ting for en.. 8D <3
Hans fulde navn er; Chester Boots (opkaldt efter vores alle sammen Boots <3 Fordi du betyder så meget for mig, gamle 8D )
(Chester minder mig om; chees.. xD Chees Boots.. oh my! lol !!)