Antal indlæg : 201 Age : 33 Geografisk sted : Kolding Registration date : 29/12/08
Emne: Agehas nye ansigt.. eller noget Fre Aug 20, 2010 6:35 am
Okay kunne ikke lige finde på en bedre overskrift =__='' Til wolters træf for nogle uger siden fik Ageha den helt store makeover. Enligt har han ikke skiftet karakter eller noget.. Havde bare lyst til at der skulle ske nogle ændringer... men ved ikke om han bliver ved med at se sådan her ud.. Det skulle bare prøves...
og så bare lige for at vise hele hans (grumsede) faceup.
(jeg har ikke rigtigt kunne tage ham seriøst, efter min mor sagde at hans horn lignede brystvorter...)
Tak for kigget ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Agehas nye ansigt.. eller noget Fre Aug 20, 2010 6:49 am
...oh my, de horn XD
Jeg synes nu stadig han er dejlig 8D
Marha
Antal indlæg : 404 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 09/02/10
Emne: Sv: Agehas nye ansigt.. eller noget Fre Aug 20, 2010 7:00 am
Jah er vildt dejlig : D Og nuttet X3 Men han mangler lidt en hale måske? :3
Lol brystvorte horn XD (Stakkels Ageha!) Næste gang skal du nok lawe dem lidt mere spidse hvis det er
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Emne: Sv: Agehas nye ansigt.. eller noget Lør Aug 21, 2010 8:52 am
Nurh det ser da vildt sødt ud >x3 jeg troede først du havde gjørt ham til et hunde menneske endtil jeg så hornnene >w<" <3
Alex
Antal indlæg : 115 Age : 34 Geografisk sted : United Kingdom Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Agehas nye ansigt.. eller noget Lør Aug 21, 2010 7:56 pm
Lol, tænkte det samme som din mor XD
Men sød er han!
AnMaNi
Antal indlæg : 317 Age : 42 Geografisk sted : KBH Registration date : 30/01/09
Emne: Sv: Agehas nye ansigt.. eller noget Man Aug 23, 2010 8:29 am
Awww cute, ja okay nipple horns XD hihihihihihihi
Helene
Antal indlæg : 201 Age : 33 Geografisk sted : Kolding Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Agehas nye ansigt.. eller noget Man Aug 23, 2010 9:06 am
Hahah! jeg er glad for at i kan lide ham ^^ selvom han har nipples i hovedet XD stakkels lille dreng..
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Agehas nye ansigt.. eller noget Tirs Aug 24, 2010 6:46 am
OH IB !! JEG EEEELSKER DIN MOR!! xD Dét skal bare ud!! xD jeg kan liige hører hende for mig!! "ej Helene! det ligner brysvoter!" o: og så bare hendes ansigt!! OH MY xDD <3
ej.. sorry.. x'D men jeg har først set denne tråd nu.. Sorry sensei <3
Jeg elsker Ageha lige meget hvordan han ser ud.. ^^ og han er blevet meget mere spændene.. OwO helt klart..! (selvom jeg savner hans gamle jeg.. ó.ò)
Jeg synes at billederne er lidt uskarpe.. :c dine billeder er normalt altid så vidunderlige! :c det er lidt synd.. :c
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Agehas nye ansigt.. eller noget Ons Aug 25, 2010 7:31 am
Ej hvor nuttet! Hvorfor har jeg først set de her billeder nu?
Pænt holdt i de samme nuancer, og naturen omkring passer super godt til hele konceptet ^^