Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: "Gå din vej eller vær stille!" [IH Dark Cocori] Man Sep 06, 2010 7:25 am
For et par uger siden besøgte jeg mine forældre. Jeg havde taget Cocori med, så vi kunne tage nogle nye billeder. Men da jeg så ville tage de billeder, så kunne jeg ikke finde Cocori! Måske var hun blevet væk!? Pludselig lagde jeg mærke til en lyd fra stuen - det lød som om TV'et var tændt.
Mig: "Nå, her er du! Kom, vi skal tage billeder!" Cocori: "Senere..!" Mig: "Hva'? Hvorfor?"
Cocori: "Kan du ikke se, jeg laver noget andet?" Mig: "Men hvad laver du da?"
Cocori: "Jeg prøver at se TOP GEAR. Så gå din vej eller vær stille..!"
Me: "Men..." Cocori: "Shh!!"
Og hvad kunne jeg så gøre?
Pallas Moderator
Antal indlæg : 345 Age : 38 Geografisk sted : Nørrebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: "Gå din vej eller vær stille!" [IH Dark Cocori] Man Sep 06, 2010 7:40 am
Top Gear er det bedste. Så jeg kan godt forstå at Cocori vil se det i fred og uden forstyrelser
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: "Gå din vej eller vær stille!" [IH Dark Cocori] Man Sep 06, 2010 10:34 pm
mega fun. dejlig lille story
og hun er en smuk dukke.
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: "Gå din vej eller vær stille!" [IH Dark Cocori] Tirs Sep 07, 2010 2:28 am
Stædige dukker er noget værre noget xD Men jeg kan nu godt forstå at hun vil se Top Gear ^^ Jeg håber du får taget nogle billeder med hende når hun engang bliver færdig
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Emne: Sv: "Gå din vej eller vær stille!" [IH Dark Cocori] Tirs Sep 07, 2010 2:29 am
ja du må da forstå at hun skal se sit program færdigt xD
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: "Gå din vej eller vær stille!" [IH Dark Cocori] Tirs Sep 07, 2010 2:52 am
Hader bare når de opfører sig sådan LOL
abeloneto
Antal indlæg : 6 Age : 54 Geografisk sted : danmark Registration date : 11/09/10
Emne: Sv: "Gå din vej eller vær stille!" [IH Dark Cocori] Lør Sep 11, 2010 9:30 pm
Nu gør du mig helt bange – skulle det være Cocori, der selv havde tændt for TV’et? Sjov historie ;-) Hun er ellers rigtig køn din Cocori!
KONFETTI
Antal indlæg : 79 Age : 33 Geografisk sted : Nykøbing Sj. Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: "Gå din vej eller vær stille!" [IH Dark Cocori] Søn Sep 12, 2010 5:42 am
Hvor er hun altså en lækker en hende Cocori, elsker hendes dejlige mørke farve ^^ Og hvor er det genialt at hun ser Top Gear! xD God stil siger jeg bare Alle har vist en svaghed for biler og morsomme britiske mænd!
Shefura
Antal indlæg : 65 Age : 38 Geografisk sted : Herning Registration date : 07/01/09
Emne: Sv: "Gå din vej eller vær stille!" [IH Dark Cocori] Søn Sep 12, 2010 6:50 am
Top Gear <3
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: "Gå din vej eller vær stille!" [IH Dark Cocori]