Antal indlæg : 115 Age : 34 Geografisk sted : United Kingdom Registration date : 29/12/08
Emne: [Here We Stand] - [ELFDOLL Sooah & IOS Anos] ADULT WARNING! Tors Jan 15, 2009 3:20 am
Tog nogle billeder af Nalilou's Sooah og min egen Luke. :3 Luke ser lidt ond ud! Though.. he is a dork for real. ^^
Tak for kigget!!
Guest Gæst
Emne: Sv: [Here We Stand] - [ELFDOLL Sooah & IOS Anos] ADULT WARNING! Tors Jan 15, 2009 3:22 am
Hvor er de flotte begge to! Lidt ærgeligt at nogle af billederne er lidt blurry, især det sidste. Bortset fra det er det nogle dejlige billeder (^^
Anori
Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: [Here We Stand] - [ELFDOLL Sooah & IOS Anos] ADULT WARNING! Tors Jan 15, 2009 3:23 am
Wow, virkelige smukke billeder, og dukker ^^!
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: [Here We Stand] - [ELFDOLL Sooah & IOS Anos] ADULT WARNING! Tors Jan 15, 2009 5:39 am
Virkeligt smukke billeder :3 Jeg elsker farverne. De er begge virkeligt smukke ^^ Jeg elsker Sooah'ens læber <3
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: [Here We Stand] - [ELFDOLL Sooah & IOS Anos] ADULT WARNING! Tors Jan 15, 2009 6:32 pm
wow det er sandelig nogen gode billeder, og flotte dukker rigtig kønne ansigter begge to. billederna er rigtig gode, bare trist nogen enkelte er lidt sløret
Effle
Antal indlæg : 107 Age : 33 Geografisk sted : Vejle Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: [Here We Stand] - [ELFDOLL Sooah & IOS Anos] ADULT WARNING! Tors Jan 15, 2009 8:04 pm
Wow de er flotte Ö gode poses syntes jeg
Zin
Antal indlæg : 265 Age : 33 Geografisk sted : Amager Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: [Here We Stand] - [ELFDOLL Sooah & IOS Anos] ADULT WARNING! Tors Jan 15, 2009 8:07 pm
mmmm.. mums.. De ser rigtig smukke ud sammen. ^3^ Elsker billed 4.. (Det ligner han tager på hende eller klæder hende af >w<) Er helt vild med deres wigs. <3
Kan godt lide det gule lys, gør at det virker som om billederne er tage sent om aftenen (nu kan de simpelthen ikke holde sig fra hinanden mere ) og synes at det at billederne (nogle af dem) er blurryed gør bare at det virker som om de hygger sig, og egentlig ikke gjorde så meget for at få taget de billeder. Synes det virker rigtig hyggetligt og de to klæder hinanden.
Kirie
Antal indlæg : 152 Age : 33 Geografisk sted : Glostrup Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: [Here We Stand] - [ELFDOLL Sooah & IOS Anos] ADULT WARNING! Fre Jan 16, 2009 7:15 am
Smukke smukke billeder speicelt de 2 sidste, skidt med at de er lidt blurred for det kan nemlig også godt være meningen med lidt effekts, sådan ser jeg det som^^ ellers har du sku altid været god til at posere og tage flotte og livagtige vinkler
chuchu
Antal indlæg : 381 Age : 36 Geografisk sted : Aarhus, Denmark Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: [Here We Stand] - [ELFDOLL Sooah & IOS Anos] ADULT WARNING! Fre Jan 16, 2009 7:41 am
Hvor er det smukke billeder! de to klæder bare hinanden så godt!!
elsker at de begge to har så levende og realistiske udtryk på en måde, man føler virkelig de er der og de føler noget for hinanden"
nu er jeg lidt nysgeri da hun jo bor i usa? sender i dukkerne frem og tilbage eller er i på besøg hos hinanden usa er jo langt væk O_O ^ ^;;? det har bare kørt meget igennem mit hovede !!
unskyld hvis det ikke rager mig >_< det sidste syns bare det er cool i kan samarbejde dukkemessigt sådan påtrods af distancerne
Alex
Antal indlæg : 115 Age : 34 Geografisk sted : United Kingdom Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: [Here We Stand] - [ELFDOLL Sooah & IOS Anos] ADULT WARNING! Fre Jan 16, 2009 9:12 am
Tak til alle som har kommentaret :3
Chuchu> Nej, nej, hun bor i Danmark lige nu ^^ Så vi har en masse dukker her. Og tak for beskeden :3 heheh.
Tak til alle!!!!!
chuchu
Antal indlæg : 381 Age : 36 Geografisk sted : Aarhus, Denmark Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: [Here We Stand] - [ELFDOLL Sooah & IOS Anos] ADULT WARNING! Fre Jan 16, 2009 10:32 am
Alex: ahh hvor fedt! Sorry for OT ^^
Coewless
Antal indlæg : 61 Age : 32 Geografisk sted : *Eventyrland* Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: [Here We Stand] - [ELFDOLL Sooah & IOS Anos] ADULT WARNING! Lør Jan 17, 2009 10:35 pm
Hvor er de bare smukke. Hendes læber er bare så flotte, og han er bare alt for lækre. De klæder hinanden rigtig godt! : D
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: [Here We Stand] - [ELFDOLL Sooah & IOS Anos] ADULT WARNING! Søn Jan 18, 2009 8:18 am
rigtigt fede billeder. Syntes du har taget dem fra nogle spændende vinkler, der giver billederne liv og et dejligt flow i billed serien. At der er lidt blur syntes jeg ikke gøre noget.
De er et smukt par, og total modsætninge til jeres andet par som, for mig, virker mere mørke i det, end disse to. Håber du snart poster flere af din dreng, han er utrolig smuk