masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A)
5 deltagere
Forfatter
Besked
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) Tors Sep 16, 2010 3:59 am
Mig og Opiya var en tur på stranden nogle uger tilbage og jeg har først taget mig sammen til at sætte dem ind nu ^^'
men her en masse billeder af en dejlig lille dukke hygge hjemme hos mig
edit -glemte at fortælle at pigen er en DOC Bee-A er opiya's pige Aya tvillingerne drengene er mine <3
tak for kigget
Sidst rettet af lille_Aki Tors Sep 16, 2010 6:39 am, rettet i alt 2 gange
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) Tors Sep 16, 2010 4:24 am
Flotte, dejlige billeder. Især kan jeg godt lide billederne af pigen (husker/kender ikke navnet) på det væltede træ (eller hvad det nu er). Der er 2 billeder af hende der er fantastisk gode (efter min mening). Jeg tror det er nr. 21 og 22 i rækken. De billeder er bare så flotte; men alle billederne er flotte.
Sidst rettet af boots Tors Sep 16, 2010 4:55 am, rettet 1 gang
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Emne: Sv: masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) Tors Sep 16, 2010 4:35 am
OMG!!
hvor posere din pige dog godt!!!
elsker det billeder hvor hun spejder!! QwQ du kunne lave en Fed! fotostory! OwO
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) Tors Sep 16, 2010 4:49 am
glemte at fortælle at pigen DOC Bee-A er opiya pige Aya tvillingerne er mine <3
men tak >_< mig Opiya har taget billederne og tror hun tog de fleste gode billeder hihi
Opiya
Antal indlæg : 146 Age : 34 Geografisk sted : Køge, Sjælland, Danmark Registration date : 29/01/10
Emne: Sv: masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) Tors Sep 16, 2010 7:08 am
Jamen tak, jeg er da glad for I kan lide min Aya ^ 3^ ~<3
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) Tors Sep 16, 2010 7:35 am
Det er nogle rigtig gode billeder Og så mange!! Kiggede de sidste lidt hurtigt, må jeg indrømme
Men alle dukker ser rigtig gode ud. Kan godt lide det der billed, hvor Gidion stå helt forest og så Leo ude i siden og Aya længere bagved. Kan godt lide dybden i det
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) Tors Sep 16, 2010 8:12 am
Opiya skrev:
Jamen tak, jeg er da glad for I kan lide min Aya ^ 3^ ~<3
Dukkerne er da dejlige - alle 3; men jeg er nu mere vild med selve billederne. De er bare så godt taget. Bl.a. dem jeg nævnte med din pige på træ-tingen hvor hun ser lidt usikker ud på det første og så ser mere selvsikker ud - og kigger ind i kameraet - på det næste billede - og med den mest vidunderlige baggrund. Dem - og så de billeder hvor hun spejder ud over havet - ville jeg printe ud og bruge som postkort til venner og familie hvis jeg havde taget dem. Men som jeg sagde - alle billederne er forrygende gode. Er fotografi din hobby?
Edit: Lagde lige mere mærke til det sidste billede. Det er da perfekt til at afslutte med. Det virker som om der er et skift i vejret - det bliver køligere - og de skal til at hjemad. Ej - må sige jeg er begejstret over dine billeder (men det har alle vel fattet nu... hihi)
Mere edt: Og efter at have kigget dem igennem flere gange må jeg lige tilføje at drengene også ser skønne ud. Der er virkelig også mange gode billeder med dem - ja de er jo allesammen gode - jeg var nok mere optaget af din pige i starten fordi hendes outfit er så skønt. Er dit kamera sådan et specielt godt og dyrt ét?
Opiya
Antal indlæg : 146 Age : 34 Geografisk sted : Køge, Sjælland, Danmark Registration date : 29/01/10
Emne: Sv: masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) Fre Sep 17, 2010 12:18 am
Jamen tak, jeg er da også glad for at nogen kan lide mine fotos xD og det er faktisk første gang jeg sådan rigtig tager (ordenlige) billeder De er taget med Aki's kamera, hvor vi skiftedes lidt, men tror jeg har taget de fleste med Aya, og et par stykker hvor drengene er med Jeg elsker at fotografere. Specielt med Aki's spejlrefleks kamera! o* Q*o (Prøver selv at få sparet op til et ''= .= ) Men jeg vil ikke kommentere for meget på kameraet siden det ikke er mit ^ 3^
Og jo, drengene er nemlig også super dejlige Jeg kan heller ikke få nok af dem xD
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A)
masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A)