Antal indlæg : 247 Age : 37 Geografisk sted : Grenå Registration date : 19/12/09
Emne: Mushrooms - Tiny Dollzone BB mini luna Man Sep 20, 2010 5:56 am
Jeg fik øje på de her fantastiske svampe forleden dag og her i weekenden fik jeg tager et par billeder med Chrimson... (Imellem regnbyer ^w^) I billederne med de hvide svampe kan i nok se at han pludselig har sorte striber i håret, det er svampene der drypper.. (Det var da i det mindste nemt at vaske af igen.)
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: Mushrooms - Tiny Dollzone BB mini luna Man Sep 20, 2010 7:29 am
Hihi - sikke nogen søde billeder. Jeg kan især lide dem hvor han sidder og ligger på den store svamp.
nightfly
Antal indlæg : 247 Age : 37 Geografisk sted : Grenå Registration date : 19/12/09
Emne: Sv: Mushrooms - Tiny Dollzone BB mini luna Man Sep 20, 2010 7:41 am
Ja det er ozz mine yndlings... ^^ Jeg fik øje på den ved siden af stien til købmanden og var nød til at skynde mig at tage billederne.... Det regnede nemlig rigtig meget den dag... Så var heldig at få 5 min uden, så jeg kunne tage dem... ^^
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Emne: Sv: Mushrooms - Tiny Dollzone BB mini luna Tirs Sep 21, 2010 2:05 am
ad! er det svampe blæk han fik i hovedet >xD
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Mushrooms - Tiny Dollzone BB mini luna Tirs Sep 21, 2010 3:08 am
Rigtig søde billeder ^^ Husk at lære ham at han ikke må spise fluesvampe xD Det var godt at du kunne få hans hår rent igen
nightfly
Emne: Sv: Mushrooms - Tiny Dollzone BB mini luna Tirs Sep 21, 2010 9:39 pm
Ja det var lidt ulækkert... MEN jeg sy's faktisk det var pænt til ham med de sorte striber i...
Så jeg går og overvejer om jeg kan få lavet nogle striber i håret på ham... ^^
Han blev skam også forbudt at spise dem... ^w^ Jeg vil jo ikke ha at han kommer noget til...
Chrimson: I'm not interested in mushrooms, I want blood... ^^
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Mushrooms - Tiny Dollzone BB mini luna Tirs Sep 21, 2010 9:48 pm
awwwww! svampe!! Q.Q
Jeg elsker svampe.. TwT <3 og det gør Sakras osse!! >w<
-- Det er en skam at du aldrig fik set min første story jeg lavede! D: Der havde jeg svampe med.. ... hvis jeg tænkte over det.. Så var det måske godt du ikke så det.. x'D Den var ret plat, og dine billeder af de smukke svampe er vidunerlige smukke!! TwT <3 Så smuuuukke!! QwQ
MORE!!!!!!!!!!
nightfly
Emne: Sv: Mushrooms - Tiny Dollzone BB mini luna Tirs Sep 21, 2010 10:18 pm
Hehe... ^^ jeg må jo gå en tur og se om jeg kan finde flere slags svampe han kan lege med...
manda
Antal indlæg : 118 Age : 33 Geografisk sted : Roskilde, Danmark Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Mushrooms - Tiny Dollzone BB mini luna Søn Sep 26, 2010 7:31 am
Haha, fed ide. Og jeg kan se det er en flok parykblækhatte, han er rendt ind i. Så det er vel meget passende at de spildte blæk på hans paryk. xD Og bare for ligesom at komme med et eviggyldigt visdomsord: "DON'T DO SHROOOMS!"
nightfly
Emne: Sv: Mushrooms - Tiny Dollzone BB mini luna Tirs Sep 28, 2010 6:12 pm