Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

Christo Te Ama [September - Unoa Sist boy] one shot.

Go down 
+4
Zhean
Saya
Prinsessen
Haruka_Kite
8 deltagere
ForfatterBesked
Haruka_Kite

Haruka_Kite

Antal indlæg : 245
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

Christo Te Ama [September - Unoa Sist boy] one shot. Empty
IndlægEmne: Christo Te Ama [September - Unoa Sist boy] one shot.   Christo Te Ama [September - Unoa Sist boy] one shot. Icon_minitimeMan Nov 15, 2010 3:30 am

Bare lige et enkelt billede af min dreng taget efter et lille regnskyl tidligere. :3

Christo Te Ama [September - Unoa Sist boy] one shot. 2dsldft

Mange tak for kigget!
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
Prinsessen
Admin
Prinsessen

Antal indlæg : 817
Geografisk sted : Beijing, Kina

IndlægEmne: Sv: Christo Te Ama [September - Unoa Sist boy] one shot.   Christo Te Ama [September - Unoa Sist boy] one shot. Icon_minitimeMan Nov 15, 2010 5:37 am

Rigtig fedt billed. Synes du har fanget lyset helt rigtigt, og skyggerne er dejlige! Og så er det fedt at du har kunne fange blusen i ruden.

Super fedt! Very Happy
Saya

Saya

Antal indlæg : 80
Geografisk sted : Århus

IndlægEmne: Sv: Christo Te Ama [September - Unoa Sist boy] one shot.   Christo Te Ama [September - Unoa Sist boy] one shot. Icon_minitimeMan Nov 15, 2010 9:53 am

Billedet og kompositionen i sig selv er rigtig godt, men er bange for jeg synes, han ser en smule for dukke-agtig ud. Det kan måske være vinklen; der er ikke rigtig noget lys i hans højre (for os, venstre) øje, så han ser noget død ud i blikket. Det er lidt ærgerligt, idet resten af billedet er rigtig godt kompositionsmæssigt :)
Zhean

Zhean

Antal indlæg : 202
Geografisk sted : Esbjerg
Registration date : 14/09/10

IndlægEmne: Sv: Christo Te Ama [September - Unoa Sist boy] one shot.   Christo Te Ama [September - Unoa Sist boy] one shot. Icon_minitimeMan Nov 15, 2010 10:23 pm

Jeg synes det er et vildt godt billede ^^
Grunden til at han kan virke "dukke" agtig, kan være fordi han ingen..øjenvipper har^^''?
Derimod er det en flot komposition du har valgt! Han er godt i centrum og hans øjne er vildt smukke ^^
Helene

Helene

Antal indlæg : 201
Geografisk sted : Kolding

IndlægEmne: Sv: Christo Te Ama [September - Unoa Sist boy] one shot.   Christo Te Ama [September - Unoa Sist boy] one shot. Icon_minitimeTirs Nov 16, 2010 7:41 am

Nuurh han er for kær! (jeg må ha' mig en unoa!!!!)
lækkert billede, jeg sys' så til gændgæld han ser meget levende ud Smile
på trods af der mangler der lys i han øje.
Hans trøje er bare så sød!
http://www.flickr.com/photos/bumblebeelove/
wolter
Moderator
wolter

Antal indlæg : 1350
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

IndlægEmne: Sv: Christo Te Ama [September - Unoa Sist boy] one shot.   Christo Te Ama [September - Unoa Sist boy] one shot. Icon_minitimeTirs Nov 16, 2010 8:22 pm

awww! >w< Cute!
Hvor er han nuttet! QwQ

Jeg elsker baggrunden! Den er så dejlig lys, trist, smuk osv. x'D

Det eneste jeg er lidt trist over er at hans ene øje er så mørk, det gør at han virker mere dukke-agtig.. :c
http://robinuwolter.weebly.com/
Nerdystreak

Nerdystreak

Antal indlæg : 946
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

IndlægEmne: Sv: Christo Te Ama [September - Unoa Sist boy] one shot.   Christo Te Ama [September - Unoa Sist boy] one shot. Icon_minitimeOns Nov 17, 2010 12:28 am

Aww. Han er vel nok kær. Jeg kan godt lide hans blide udseende - faceup, hår og det hele. Og blusen er også bare nuttet! :3
Pallas
Moderator
Pallas

Antal indlæg : 345
Geografisk sted : Nørrebro

IndlægEmne: Sv: Christo Te Ama [September - Unoa Sist boy] one shot.   Christo Te Ama [September - Unoa Sist boy] one shot. Icon_minitimeOns Nov 17, 2010 4:46 am

Jeg kan virkelig godt lide den meget enkle komposition og de dejlig klare farver + at du har fanget nogle regndråber på vinduet.

Hans blide udtryk har du fanget rigtig godt. Jeg har altid selv svært ved at tage (gode) billeder af min Sist og jeg ved ikke hvorfor, har du samme problem? eller er det bare mig ?
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Christo Te Ama [September - Unoa Sist boy] one shot.   Christo Te Ama [September - Unoa Sist boy] one shot. Icon_minitime

Christo Te Ama [September - Unoa Sist boy] one shot.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» . September [Unoa sist boy] teaser
» Cinnamon [September | Unoa Sist boy]
» Heaven's colour [Unoa Sist boy - September]
» Vintage [Unoa Sist/Jules]
» Forårsregn [Jules / Unoa Sist]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: