Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Emne: Imprisoned [Supia Rosy hybrid] Søn Nov 21, 2010 12:37 pm
lige nogle hurtige billeder der blev taget for 1 times tid siden med dårligt digital kamera. der er ikke så meget at sige om billederne men har modtaget ChunHei's rigtige wig nu og har fået lavet hende noget tøj (ved hjælp af Ponpyon XD)
~
~
~
~
~
~
~~
Håber i kan lide dem
Sidst rettet af Hirin Tirs Nov 23, 2010 6:24 am, rettet 1 gang
Gæst Gæst
Emne: Sv: Imprisoned [Supia Rosy hybrid] Søn Nov 21, 2010 12:49 pm
ChunHei er altså forfærdelig dejlig!! Den wig.. ååh hvor ser den blød ud xD og jeg lider hendes trøje rigtig meget! Det er også dejligt med mange forskellige poseringer! det kan jeg personligt rigtig godt lide!
Dustbunnie
Antal indlæg : 175 Age : 71 Geografisk sted : Århus - sådan omtrent. Registration date : 22/01/10
Emne: Sv: Imprisoned [Supia Rosy hybrid] Man Nov 22, 2010 12:23 am
Vældig gode billeder. De er skarpe og klare og der er ro over baggrunden. Kan også godt lide hendes forskellige poses. Jeg kan især godt lide det første billede, fordi hun ligesom "snakker" med fuglene. (De er mægtig søde)
Hendes wig ser dejlig ud, selv om jeg nok ville skubbe den lidt længere op i panden. Er det tibetansk uld?
Og så ER hun jo en meget smuk pige.
Dustbunnie
Hirin
Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Imprisoned [Supia Rosy hybrid] Man Nov 22, 2010 7:44 am
PrinceNaru: aww tark!!! XD hendes wig er rigtig blød~
Dustbunnie: tak ^-^ ja hendes wig er tibetansk uld og den er købt på Luts.