Antal indlæg : 7 Age : 32 Geografisk sted : danmark Registration date : 07/01/09
Emne: The magnificent Anis~ (Elfdoll Vivien) Fre Dec 24, 2010 11:31 am
Efter virkelig lang tid er min dejlige dukke endelig komplet! Fik rigtig meget hjælp fra Prinsessen og andre venner med at få samlet ham og er virkelig virkelig taknemmelig!
Hans navn er Anis og i må ikke mobbe ham med det!! >_<!! Anis har lidt problemer med at se forskel på hvad der er rigtigt og hvad der er hallucinationer, men han arbejder på det<3 Er ikke helt færdig med hans baggrunds historie men det kommer~ Oh and he likes fashion and to chain smoke! On with the pics<3
Her er han med mine andre dukker. Min Emily (Byul) og Hikarii (KD Cherry) Og Rob Lucci stod i vejen lol.
Håber i tager godt imod ham<3
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: The magnificent Anis~ (Elfdoll Vivien) Fre Dec 24, 2010 11:41 am
Uhh, han ser spændende ud <3 Tillykke med ham ^^ Glæder mig til at se mere..
Dustbunnie
Antal indlæg : 175 Age : 71 Geografisk sted : Århus - sådan omtrent. Registration date : 22/01/10
Emne: Sv: The magnificent Anis~ (Elfdoll Vivien) Fre Dec 24, 2010 1:35 pm
Åh hvor er han sej. (Bortset fra det der med at ryge. Bare tanken om at kysse en ryger . . . bvadr!)
Han er rigtig flot og det bliver spændende at høre mere om ham . . og se hans øjne.
Dustbunnie
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: The magnificent Anis~ (Elfdoll Vivien) Fre Dec 24, 2010 9:37 pm
Lækker stil han har sig! Kan virkelig godt lide hans pose på det første billede. Han er bare super smuk, jeg får helt lyst til selv at eje en Vivien - den mold er så lækker! XD Glæder mig til at se mere til ham.
(One Piece <3 )
Marha
Antal indlæg : 404 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 09/02/10
Emne: Sv: The magnificent Anis~ (Elfdoll Vivien) Fre Dec 24, 2010 10:02 pm
Awesome! XD (Og jeg genkender to ting der XD Glad for at det kom sikkert frem ^^ )
Maru
Antal indlæg : 293 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 23/04/09
Emne: Sv: The magnificent Anis~ (Elfdoll Vivien) Fre Dec 24, 2010 11:49 pm
Åh Ari, han er så fantastisk, han minder mig lidt om en male Lady Gaga (bare mere sane) xD <3
PuppetMaster
Antal indlæg : 7 Age : 32 Geografisk sted : danmark Registration date : 07/01/09
Emne: Sv: The magnificent Anis~ (Elfdoll Vivien) Lør Dec 25, 2010 9:38 am
Aah er så glad for i kan lide ham<3
Manna: Tusind tak~ Han er også en spændende en<3
Dustbunnie: Ja med hensyn til at han er ryger så har jeg også skældt ham ud. Men du ved hvordan det er når de først er fanget! (Ryger ikke selv dog XD) Hans øjne skal nok skiftes ud så dem ser i ikke forløbigt haha~
Chazzi: Wooo elsker næsten min Rob Lucci figur lige så meget som mine dukker ;_; AAaaah bare tanken om at den står bag mig!! ååh ~LOVE~ <3 Men præcis faldt også for Viven<3
Marha: jaaaa tusind tusind tak! Fandt endelig en paryk jeg syntes passede perfekt til hende! (Ud af 8 andre jeg har her hjemme >_<)
Maru: Hahaha du har ret XD Men han er desværre ikke sane (historie kommer lol). Men bare rolig han dukker ikke op i et kødjakkesæt! D: Eller en kermit dragt..
Neko-cosplayer
Antal indlæg : 51 Age : 29 Geografisk sted : Als, Sønderjylland, Danmark. Registration date : 27/11/10
Emne: Sv: The magnificent Anis~ (Elfdoll Vivien) Søn Dec 26, 2010 2:24 am
Wow, han er virkelig smuk, og han har en nice stil x3
chuchu
Antal indlæg : 381 Age : 36 Geografisk sted : Aarhus, Denmark Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: The magnificent Anis~ (Elfdoll Vivien) Ons Jan 05, 2011 5:41 am
Han er altså fin! ^^ Jeg er helt vild med hans smukke læber får vi lidt mere af hans øjne og se en dag? ^_^
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: The magnificent Anis~ (Elfdoll Vivien) Søn Jan 16, 2011 8:26 am
Vivien egner sig virkelig godt til at være en fyr. Lækker, gennemført stil!
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: The magnificent Anis~ (Elfdoll Vivien) Ons Jan 26, 2011 3:24 am
Jeg indrømmer det gerne; jeg har en svaghed for Elfdolls dukker og Vivien er ingen undtagelse. Og hun gør sig godt som dreng Det er en skam at billederne ikke er helt knivskape, men han er en flot dukke! Efter at jeg har haft mulighed for at se ham i virkeligheden, så synes jeg han er meget mere charmerende. Han er dejlig
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: The magnificent Anis~ (Elfdoll Vivien) Fre Jan 28, 2011 1:46 am
hold op hvor er han elskelig bad ass type, total cool stil... keep it up boy!
HaruAwesome
Antal indlæg : 22 Age : 29 Geografisk sted : Space ~ Registration date : 06/02/11
Emne: Sv: The magnificent Anis~ (Elfdoll Vivien) Man Feb 07, 2011 6:30 am
Wow, han er ret hardcore er han ikk xD? Han ligner i hvertfald sådan en person som bare helt inden i og udenpå er hardcore gangster! Mega nice <3