Antal indlæg : 58 Age : 59 Geografisk sted : Århus Registration date : 30/12/08
Emne: Introducing Musume [LittleFee Ante] Tirs Jan 20, 2009 5:10 am
Så fik jeg ENDELIG givet det lille pus en faceup. Og da det var gjort fandt hun det langt om længe på sin plads at fortælle mig sit navn. Hun hedder Musume ^_^ (娘)
Nå ja og som det så kan ses på billederne kan jeg bekræfte at LeeAnn's tøj passer PERFEKT til LittleFee - OGSÅ skoene!
Tag godt imod hende ^_^
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Introducing Musume [LittleFee Ante] Tirs Jan 20, 2009 5:25 am
Trekkie - "Du føler dig døsig, du falder hen, du husker ikke mere, du give Heceta Musume i gave, du er glad for du har givet hende den, og tager glad hjem til dine egne små puki'er igen"
Hehe ejjj...... Hvor er hun NUSER! Jeg forguder hende. Glæder mig så meget til at se hende til udstillingen i århus
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Introducing Musume [LittleFee Ante] Tirs Jan 20, 2009 5:30 am
Ej, en Ante er bare virkelig noget af det dejligste <3 Elsker den wig hun har, og synes det er en flot face-up du har givet hende.
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Introducing Musume [LittleFee Ante] Tirs Jan 20, 2009 6:16 am
WAAAH hvor er hun blevet sød!!! Glæder mig oss til at se hende, sådan en lille pusser <3
Charlie
Antal indlæg : 73 Age : 32 Geografisk sted : Vejle - Ølsted Registration date : 04/01/09
Emne: Sv: Introducing Musume [LittleFee Ante] Tirs Jan 20, 2009 7:02 am
Urh, hvor er hun sød! :0 <3 Og Musume er bare et rigtig godt navn til hende. Hun ligner en Musume! Face-uppen er rigtig god, den giver hende et totalt nuttet udtryk ^0^
... Ikke for at være led, men hvad sker der for Bellas højre arm på det nedeste billede? Det sker... smertefuldt ud XD
TrekkieGrrrl
Emne: Sv: Introducing Musume [LittleFee Ante] Tirs Jan 20, 2009 8:33 am
Heceta - Hehehe godt forsøgt. Men nixen-bixen! Hun bli'r HER! Hun er nemlig alt for nuttet til at gå nogen steder!
Akatsuki - ^_^ Tak! Wiggen var den jeg oprindelig havde købt til Bella - men den er beget bedre til Musume!
Jeanett - Takker! Du skal nok få hende at se!
Charlie - Glad for du kan li' navnet ^_^ Heh Bellas arm.. jeg opdagede det først da jeg sku' til at uploade billederne.. prøvede endda at camouflere det lidt.. men ikke nok kan jeg se Og jha, det ser ud til at gøre avs.. er hun ikke tapper at hun bare sidder og smiler med skulderen af led?
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Introducing Musume [LittleFee Ante] Tirs Jan 20, 2009 8:38 am
Gud hvde slet ikke lagt mærke til det med Bellas arm *griner*
Hun er sgu en cool bette pige er hun!
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Introducing Musume [LittleFee Ante] Ons Jan 21, 2009 9:08 pm
Hvor er hun sød! Tillykke med hende! :-D Og hvor er det rart, at tøjet passer så godt. :-)
Kaneko
Antal indlæg : 208 Age : 31 Geografisk sted : The Time Vortex Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Introducing Musume [LittleFee Ante] Tors Jan 22, 2009 3:16 am
Nej, hvor fint at du har fået givet hende en faceup og sådan! glæder mig til at se hvordan hun vil fungere sammen med dine andre små pus xP *klappe S. Snape på hovedet*
TrekkieGrrrl
Emne: Sv: Introducing Musume [LittleFee Ante] Tors Jan 22, 2009 9:56 am
Kaneko skrev:
Nej, hvor fint at du har fået givet hende en faceup og sådan! glæder mig til at se hvordan hun vil fungere sammen med dine andre små pus xP *klappe S. Snape på hovedet*
Heh du har lige givet mig en idé til en photostory! Nu skal jeg bare lige ha' tid til at få den lavet... *gnæk*
Kaneko
Antal indlæg : 208 Age : 31 Geografisk sted : The Time Vortex Registration date : 02/01/09