Antal indlæg : 136 Age : 32 Geografisk sted : Banff, Canada Registration date : 02/01/09
Emne: Do it like dude? [AIL Elijah] Søn Feb 27, 2011 7:15 am
Yes! så har jeg fået et nyt sæt tøj + hænder til Yuki. men pga manglende face-up er det mammon der viser det lidt frem. Jeg fik ikke rigtig leget så meget med hænderne da jeg vist blev grebet af min lille fotogene Mammon :3 jeg er simpelthen så glad for den dreng <3 apropos dreng så har jeg længe overvejet at Mammon skal være en pige og ikke en dreng.. For han ligner en pige med det lange hår x3 MEN jeg kan ikke beslutte mig hvad for en krop han skal have og hvad der ville passe bedst ^^' Men det projekt har jeg desværre ikke penge til for tiden.. =__= Jeg kunne godt tænke mig at få en pige for en gangs skyld : ) Men hvis det er så skal Mammon være en bad ass girl https://www.youtube.com/watch?v=pOf3kYtwASo
Anyway~ please enjoy
..|Do it like Dude|..
Tak for kigget
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Do it like dude? [AIL Elijah] Søn Feb 27, 2011 7:44 am
han er gude smuk! savner min elijah så meget, og dine billeder får mig til at savne den mold meget mere. Fantastisk dreng
SavageAngel
Antal indlæg : 57 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 25/11/10
Emne: Sv: Do it like dude? [AIL Elijah] Søn Feb 27, 2011 7:59 pm
Rigtig gode billeder ^^ Hm, tror at det er pga pandehåret der er så lige klippet at han ligner en pige ret meget.
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Do it like dude? [AIL Elijah] Søn Feb 27, 2011 9:37 pm
Yay! elsker Mammon~<3 Han er virkelig dejlig, men jeg ser ham nu mest som dreng :) ... men øjnenes placering for ham - i mine øjne - til at se en smule evil ud på clos-up billederne... og en smule "død" når han ligger ned... ^^"
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Emne: Sv: Do it like dude? [AIL Elijah] Man Feb 28, 2011 12:01 am
det ligner altså seriøst at han er på noget !!? >xD med de øjne elsker hænderne *Q* !! <3
Helene
Antal indlæg : 201 Age : 33 Geografisk sted : Kolding Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Do it like dude? [AIL Elijah] Man Feb 28, 2011 3:52 am
Ammenammenom Mamon heh han er altid lækker at se på og det er altid godt at se noget fra dig ^^ O3O
Gæst Gæst
Emne: Sv: Do it like dude? [AIL Elijah] Man Feb 28, 2011 4:02 am
Ejh det er dejligt at se Mammon igen, jeg er helt vild med ham! Som de fleste andre også siger, ser jeg mest Mammon som dreng men det skader vel ikke at prøve noget nyt?
Jeg er helt vild med hans læber *Q*
Mika
Antal indlæg : 136 Age : 32 Geografisk sted : Banff, Canada Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Do it like dude? [AIL Elijah] Tirs Mar 01, 2011 8:24 pm
Tak for kommentarene allesammen! Nu er det jo ikke så tit jeg får taget nogle billeder, og når I så kommer med alle de søde ord, bliver jeg simpelthen bare så glad : )
Heceta - tusind tak for de søde ord! Jeg er også rigtig glad for molden, og jeg kunne sidde og stirre på ham hele dagen : )
SavageAngel - takker, Ja det er sku håret der gør det : ) det er en piget frisyre men den klær ham ham jo ; )
Ponpyon - mange tak! Ja du har ret i det med øjnene og det er skam med vilje : ) jeg tænkte det kunne være sjovt at prøve og jeg er selv helt vild med resultatet x3
Helene - D'aaw tak søde : )
PrinceNaru - tusind tak! :3 uuuha hans læber ja guf guf x3 tja det komme an på pengepungen om han skal være en pige meeeen han forbliver nok en dreng ^_^ .. måske
Hirin
Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Do it like dude? [AIL Elijah] Tirs Mar 01, 2011 9:41 pm
han er så skøn og dejlig <3 dejlige billeder!
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Do it like dude? [AIL Elijah] Tors Mar 03, 2011 2:14 am
Mmmh, dat face. Jeg er så vild med Mammon, det er helt åndssvagt! Jeg synes, der er en tendens til, at dukkerne får "kludedukke syndrom", når man eksperimenterer med dem liggende ned, men det synes jeg ikke er tilfældet her. Good job!
ulveline
Antal indlæg : 4 Age : 49 Geografisk sted : danmark Registration date : 08/03/11
Emne: Sv: Do it like dude? [AIL Elijah] Tors Mar 10, 2011 4:00 am
Han er meget meget smuk, men det er lidt en skam, at man ikke kan se hans øjne lidt bedre, da hele ansigtsudtrykket jo ligger i øjnene…. – men det er blot min mening.