Antal indlæg : 185 Age : 39 Geografisk sted : Sydfyn Registration date : 29/12/10
Emne: Fotoudfordring; Maj Man Maj 02, 2011 10:09 am
Denne månedes tema er: "Decadent / Dekadent"
Regler for den månedlige fotoudfordring: - Resin Gardens medlemmer har en måned til at tage et billede og lægge det i tråden. - Billedet skal være taget til udfordringen, og må ikke være genbrug fra en tidligere fotoserie. - Mindst en af dukkerne på billedet skal tilhøre fotografen. - Man kan ikke deltage som gruppe. - Skifter man mening om sit billede undervejs eller får en ny idé, er det tilladt at erstatte det gamle billede med et nyt. - Billedet må gerne være photoshoppet for at fremhæve temaet. - Resin Gardens medlemmer har en stemme pr. person, og der må først stemmes, når deadline for bidrag er nået. Dvs. ingen stemmer før efter midnat den sidste dag. - For at holde tråden overskuelig, er kommentarer undervejs ikke tilladt. Når man stemmer må man gerne kommentere sit valg. Eventuelle lykønskninger og bemærkninger kan sendes som PM.
Deadline for deltagelse er d. 31. maj. Deadline for at stemme er d. 1. juni - I har indtil midnat d. 31. maj til at smide billeder op, og indtil midnat d. 1. juni til at stemme.
Marha
Antal indlæg : 404 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 09/02/10
Emne: Sv: Fotoudfordring; Maj Man Maj 02, 2011 6:18 pm
Må jeg spørge om emnets betydning?? ^__^
Zhean
Antal indlæg : 202 Age : 33 Geografisk sted : Esbjerg Registration date : 14/09/10
Emne: Sv: Fotoudfordring; Maj Man Maj 02, 2011 6:54 pm
Marha skrev:
Må jeg spørge om emnets betydning?? ^__^
der er to fortolkninger, nogen lunde det samme "sygelig forfinet" eller "forfald" Bare tænk dig til at man er så forfængelig med at alt skal være fint og perfekt, at det fører til forfald.
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: Fotoudfordring; Maj Man Maj 02, 2011 6:55 pm
*(af fr. décadent, af décadence), 1 (adj.), i forfald; degenereret; inden for kunst sygeligt forfinet Hvis I googler det kan I se nogen eksempler på billeder...
Marha
Antal indlæg : 404 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 09/02/10
Emne: Sv: Fotoudfordring; Maj Tirs Maj 03, 2011 8:16 pm
Taget inspiration i Forfinet og Forfald
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Fotoudfordring; Maj Tirs Maj 31, 2011 11:10 am
insp: "The book of dead" som er en bog med billeder af afdøde mennesker som bliver poseret som levende på fotos til minde for familie - fra filmen "the others"
Hirin
Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Fotoudfordring; Maj Tors Jun 02, 2011 3:58 am
stemmer på Marha
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: Fotoudfordring; Maj Tors Jun 02, 2011 4:38 am
Marha får min stemme.
Edit: Jeg syntes det var et svært emne, så det er godt klaret af jer begge. Jeg havde ikke selv nogen idéer overhovedet. Marha's billede nærmer sig vist emnet mest - efter min mening; men jeg er nu ikke helt sikker på at jeg overhovedet har forstået emnet.. hihi
Sidst rettet af boots Tors Jun 02, 2011 7:23 am, rettet 1 gang
nightfly
Antal indlæg : 247 Age : 37 Geografisk sted : Grenå Registration date : 19/12/09
Emne: Sv: Fotoudfordring; Maj Tors Jun 02, 2011 7:19 am
Er vild med den knuste glaseffekt... Så Marha har min stemme...