Antal indlæg : 345 Age : 38 Geografisk sted : Nørrebro Registration date : 29/12/08
Emne: Back in the day [CP Lishe/ Marnie] Tors Jun 16, 2011 9:19 am
Jeg var 100% overbevist om, at jeg havde taget nogle flere billeder, men da jeg skulle til at lægge dem ind manglede der nogle. Jeg tror desværre, at jeg glemte, at gemme nogle af billederne da jeg redigerede dem, ups... Så der er kun de 4 her. Der er heller ikke nogen større ide bag billederne, jeg ville bare tage nogle billeder af Marnie i sin nye kjole.
.......
.......
.......
.......
.......
Sidst rettet af Pallas Fre Jun 17, 2011 4:12 am, rettet 1 gang
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Back in the day [CP Lishe/ Marnie] Tors Jun 16, 2011 6:36 pm
Jeg synes, det ser rigtig godt ud - kjolen er rigtig fin på Marnie! Og Marnie er som altid dejlig Kjolen har du lavet rigtig godt! Den er virkelig flot!
Jeg synes, at den sort-hvide effekt er god (jeg tror også en sepia effekt kunne være fin) - det passer i hvert fald godt, at det ikke er i farver. Det giver lidt mere stemning af gamle dage, synes jeg
Pallas Moderator
Antal indlæg : 345 Age : 38 Geografisk sted : Nørrebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Back in the day [CP Lishe/ Marnie] Søn Jun 19, 2011 1:53 am
Tak skal du have. Jeg forsøgte faktisk først med, at give dem en sepia effekt, men syntes ikke, at det så særlig godt ud. Derfor endte jeg med at lave dem sort/hvide i stedet, for at give dem en gammeldags stemning.
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Back in the day [CP Lishe/ Marnie] Søn Jun 19, 2011 1:58 am
Uh, Marnie er en flot pige. Face-up og wig passer super godt sammen. Er wiggen kort eller kan man bare ikke se resten af håret? Kjolen er bare super smukt. Fantastisk at du selv har kunne se den! Billeder er også gode. Kan især godt lide nr. 2.
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: Back in the day [CP Lishe/ Marnie] Søn Jun 19, 2011 9:28 am
hihi kan kun sige at jeg er enig med Prinsessen og Akatsuki