Antal indlæg : 11 Age : 31 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 13/07/11
Emne: no dreams to dream [Denzel/MNF Chiwoo] Lør Jul 23, 2011 2:18 am
why hello there RG~ Efter en lang og trist pause fik jeg lige lyst til at tage nogle billeder af Denzel, da jeg tilfældigvis kom forbi sangen 'Teddy bear' af Waylon Jennings igen. Har for flere år siden lavet et shoot til den med min daværende dreng Yoiga/Gabriel, men fik lyst til at lave et igen :3 Skøn sang XD
Well, I wish I had button eyes and red fat nose Shaggy cotton skin and just one set of clothes Sittin' on the shelf in the local department store With no dreams to dream and nothin' to be sorry for.
I wish I was a Teddy Bear, Not living or loving, nor going nowhere I wish I was a Teddy Bear. And I wish I had never fallen in love with you.
I wish I had a wooden heart and a sawdust mind Then your mem'ry wouldn't come around to hurt all the time I'd have a sewed on smile and a painted twinkle in my eye And I never would've ever had to learn how to cry.
I wish I had a string you could pull that would make me say What you wanna hear from me to make you stay Then I'd know everytime I spoke the words were right And no one would know what a mess I've made in my life.
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: no dreams to dream [Denzel/MNF Chiwoo] Søn Jul 24, 2011 5:58 am
OMG!!!!!!!!!!!!!! VELKOMMEN TILBAGE TIL RG, DIN LÆKRE SKID!!! 8D <3 oh.. og hej til dig osse Denny!
Orh Denzel min lille ynglings emo tøse dreng!! xD Jeg elsker din bamse!! <3 OwO Det er nogle utrolige dejlige og flotte billeder!! OwO
Pawky
Antal indlæg : 11 Age : 31 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 13/07/11
Emne: Sv: no dreams to dream [Denzel/MNF Chiwoo] Søn Jul 24, 2011 10:34 pm
AHAHAHA KNEP EN GED WOLTER XDD!!! Denzel: Tak Hr! >//w//< *bukke og neje vende og dreje* oh og-- tak xD
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: no dreams to dream [Denzel/MNF Chiwoo] Man Jul 25, 2011 2:05 am
Lækre billeder med gode poseringer/vinkler. Jeg kan godt lide, at der ikke er ret stor dybdeskarphed i dem.
Helene
Antal indlæg : 201 Age : 33 Geografisk sted : Kolding Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: no dreams to dream [Denzel/MNF Chiwoo] Man Jul 25, 2011 10:27 pm
hhuu dejlige billerer (som altid ;-D ) er helt vild med nr. 4 <3
Naoya-san
Antal indlæg : 35 Age : 44 Geografisk sted : Thüringen Registration date : 06/04/11
Emne: Sv: no dreams to dream [Denzel/MNF Chiwoo] Tors Jul 28, 2011 8:33 pm
it are real very nice successful pictures a petite girl and a sweet bear ^^