Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Hallo! Ik ben Rubin. [SSDF Avalanche] Ons Jul 27, 2011 2:58 am
Yay, ny dukke! Her er Rubin, min nederlandske knægt med det uregerlige, røde hår (og mange tak til Medusa for parykken!). Han er en Luts SSDF Avalanche på en Soom SuperGem-drengekrop. Og før jeg begynder at fortælle en masse om ham og mine planer for ham, så må jeg hellere komme til billederne. - Kommentarer er meget velkomne.
Ekstrabillede:
(Titlen = "Hej! Jeg hedder Rubin.")
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Hallo! Ik ben Rubin. [SSDF Avalanche] Ons Jul 27, 2011 3:27 am
hvor er han sød med de fregner og det røde hår fedt du fandt den rigtige wig til ham
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Hallo! Ik ben Rubin. [SSDF Avalanche] Ons Jul 27, 2011 5:12 am
Sikke en kær dreng. Jeg kan super godt lide hans afslappede stil, og synes at naturbillederne passer rigtig godt dertil ^^
Glæder mig til at se mere til ham
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Hallo! Ik ben Rubin. [SSDF Avalanche] Ons Jul 27, 2011 5:31 am
Han er en rigtig dejlig dreng <3 Og det røde har klæ'r ham ^^
(Er det den hund der engang var en lille, nuttet hvalp? xD Stadig sød <3)
Naoya-san
Antal indlæg : 35 Age : 44 Geografisk sted : Thüringen Registration date : 06/04/11
Emne: Sv: Hallo! Ik ben Rubin. [SSDF Avalanche] Tors Jul 28, 2011 8:42 pm
oh he is pretty! I find red hair great and he also has a smart Face up! Congratulation ^^
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Hallo! Ik ben Rubin. [SSDF Avalanche] Lør Jul 30, 2011 9:21 pm
Han er nice! Håret og face-uppen passer rigtig godt sammen. Jeg er vild med hans stil <3
Hvordan er resin matchen mellem Luts og Soom?
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Hallo! Ik ben Rubin. [SSDF Avalanche] Søn Jul 31, 2011 11:43 pm
Mange tak for jeres søde kommentarer!
mystearica>> Det er første gang, jeg laver fregner. :3 Og ja, efter lang tids søgen kom Medusa mig til hjælp. jeanet kaulitz>> Bare rolig, jeg har store planer for ham, så du skal nok se mere til ham. *gnider sig i hænderne* Manna>> Ja, det er den! Mine forældres lille Bella er nu en meget store Bella. XD Naoya-san>> Thank you! I'm glad you like the faceup. Prinsessen>> Yay, min spraglede knægt. :3 Resinmatchen bliver god om et års tid. Eller sagt med andre ord: Sooms WS matcher Luts RS normal nærmest perfekt, når Luts-delen har fået lys i noget tid (jeg gætter på et år, men måske kun et halvt). I hvert fald den her Soom (det er en krop fra en Io). Som det er nu, passede det nye hoved temmelig ringe til kroppen, men jeg har bodyblushet gevaldigt, og nu kan man dårligt se forskel. Når hovedet engang ændrer farve, har jeg tænkt mig at ændre bodyblushingen, så den ikke er en farvning så meget som en normal blushing.
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Hallo! Ik ben Rubin. [SSDF Avalanche] Ons Aug 03, 2011 10:03 am
Rubeeeeen. Åh, det hår. De fregner. Puha, hvor er han fantastisk!
Hirin
Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Hallo! Ik ben Rubin. [SSDF Avalanche] Ons Aug 03, 2011 10:08 pm
hvor ser han bare dejlig ud. elsker hans hår <3 dejlige billeder
Nerdystreak
Emne: Sv: Hallo! Ik ben Rubin. [SSDF Avalanche] Tirs Aug 09, 2011 12:56 am
Haruka_kite & Hirin>> Tusind tak skal I have! Jeg kan slet ikke lade være med at give ham en masse opmærksomhed for tiden.
Rukia
Antal indlæg : 2 Age : 29 Geografisk sted : Danmark Registration date : 13/04/12
Emne: Sv: Hallo! Ik ben Rubin. [SSDF Avalanche] Tors Apr 19, 2012 10:07 am
ej hvor er han bare dejlig *^* ham har du godt nok været heldig med! -^.^-
ShadowCatty
Antal indlæg : 45 Age : 33 Geografisk sted : Århus Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Hallo! Ik ben Rubin. [SSDF Avalanche] Tors Apr 26, 2012 3:03 am
han er rigtig sej , flot face-up.. og nåååårh en sød vovse :3