Antal indlæg : 10 Age : 31 Geografisk sted : Lillesand, Norway Registration date : 23/08/11
Emne: Hannes feedbacktråd :D Tors Sep 22, 2011 12:49 am
Jeg har ikke kjøpt/solgt så altfor mye på Resingarden, men en feedbacktråd er da greit å ha. Har du kjøpt noe av meg/solgt meg noe, skriv tilbakemeldingen her :3
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Hannes feedbacktråd :D Tors Sep 22, 2011 6:33 am
Super god feedback til Hanne fra mig! Hun købte et Unoa hoved af mig, og alt gik helt super. Hun betalte via Paypal, og pengene kom ind lynhurtigt. Super sød og god at handle med!
mellaney
Antal indlæg : 169 Age : 32 Geografisk sted : Odense Registration date : 04/04/09
Emne: Sv: Hannes feedbacktråd :D Ons Nov 09, 2011 9:45 am
Rigtig god feedback fra mig - købte en Cherishdoll Joel af mig, svarede med det samme, handlen og overførsel gik hurtigt og god kommunikation under handlen
Kan varmt anbefales til andre fremtidige handler med hende
Mitsu
Antal indlæg : 45 Age : 34 Geografisk sted : Sorø Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Hannes feedbacktråd :D Man Jan 23, 2012 11:08 pm
Super god feedback til Hannebv som køber. Hun var hurtig til at svare på interne beskeder og betalingen gik igennem PP med det samme Venlig og forstående over for min boligsituation Tak for en god handel, jeg vil helt klart gerne handle med Hannebv igen