Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Black and white [Puki Pipi] Tirs Jan 27, 2009 3:53 am
Jeg sad og tænkte lidt på at jeg snart skal ha en puki mere.. det er min 3 dukke, og jeg gælder mig faktisk.. Dog stryger tanken mig, at jeg snart har 3 dukker, at se til.. Jeg er lidt bange for at jeg ikke rigtig får tid til dem alle.. :/ Så imens jeg sad og tænkte på den nye dukke, som jeg venter på.. Tog jeg nogle billeder af Sakras..
Animist
Antal indlæg : 130 Age : 48 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Black and white [Puki Pipi] Tirs Jan 27, 2009 5:48 am
Ej - hvor er han nuser. Det giver en god effekt at billederne er i gråtoner. ^^
Du må se og få/ønske dig et digitalkamera - så vi bedre kan se alle de søde detaljer.
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: Black and white [Puki Pipi] Tirs Jan 27, 2009 5:53 am
flotte billeder. rigtig gode med det der sort hvid xD
det er også nogen søde poses.. meget babyagtige..
men kan nu bedre li ham med wig farver og alt det andet
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Black and white [Puki Pipi] Tirs Jan 27, 2009 6:54 am
Nååårh.:-) Det er vist det mest rammende, jeg har at sige til billederne. XD Som andre allerede har bemærket, gør hans proportioner og poseringer, at han ser meget baby-agtig ud. :-)
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Black and white [Puki Pipi] Tirs Jan 27, 2009 6:39 pm
Animist -> mange tak! :3 ærlig talt har jeg ønsket mig et, til min 18 år fødselsdag, dog har jeg næsten lige fået et af min far... MEN vi kan ikke rigtig finde ud af det med kortet, da det ikke rigtig vil virke @__@ (MEN når det virker, så kommer der en masse billeder!! xD )
Tiko og Mary -> taak! xD han kom nok til at se så baby agtig ud, fordi jeg opfører mig lidt som en, lige nu... ^^; (gælde sig til Puki.. og så alligevel være lidt bange.. >.< )
Sidst rettet af wolter Tirs Jan 27, 2009 6:40 pm, rettet 1 gang (Reason for editing : rettet =))
ChibiShin
Antal indlæg : 158 Age : 28 Geografisk sted : Fyn Registration date : 13/01/09
Emne: Sv: Black and white [Puki Pipi] Ons Jan 28, 2009 7:28 am
Wauw!! O.o vildt sødt!!! <3 synd nok bedre om ham med wig, men han er alligevel vildt sød og baby-agtig!! <3 n.n vildt gode poseringer og er vild med den måde Sakras ser ud på sidste billed ^^ håber at dit digital kamera snart virker så vi kan se meget til Ikras, Sakras og din nye dukke XD er sikker på at du vil kunne se meget til dem alle tre :3