Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: a touch of frost (Sard) Tirs Jan 27, 2009 9:41 pm
Kedelige alm, kun taget fra en vinkel billeder. Men elsker min dreng og vil dele ham med jer, eftersom han har fået et lidt anderledes look. Dette var nødvendigt eftersom han på det seneste har vist sig ikke at være så "bly" som først antaget.
ohh how I love my Zaggy
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: a touch of frost (Sard) Tirs Jan 27, 2009 9:48 pm
Hvor er han skøn! Jeg er helt vild med hans wig! Det klær ham med de blå striber ^^
Lotte Rotten
Antal indlæg : 130 Age : 114 Geografisk sted : Bornholm Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: a touch of frost (Sard) Tirs Jan 27, 2009 10:04 pm
Awww han er vist din lille yngling, hva? *kram*
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: a touch of frost (Sard) Tirs Jan 27, 2009 10:37 pm
Awr det er bare blevet SUPER fedt med det blå!
Kan virkelig godt lide at han lige har fået et lille touch af noget koldt Det passer super godt til den forandring han pludselig tog i en tidligere fotostory sammen med Leonidas ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: a touch of frost (Sard) Tirs Jan 27, 2009 11:37 pm
Han er simpelthen bare så smuk! Jeg er vild med hans hvide tema der bliver brudt af de røde øjne. Fantastisk!
Guest Gæst
Emne: Sv: a touch of frost (Sard) Ons Jan 28, 2009 1:49 am
Han bliver da bare flottere og flottere for hver gang der sker noget nyt med ham! Ved ikke hvad jeg skal sige, helt mundlam. Smuk er hvad han er.
Riki
Antal indlæg : 56 Age : 39 Geografisk sted : Holbæk, Danmark Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: a touch of frost (Sard) Ons Jan 28, 2009 5:23 am
Jeg kan godt lide at der ikke er brugt overdrevet meget blåt. Det er holdt meget simpelt og stilfuldt. Og wauw nogle flotte øjne! Man kan blive helt væk i dem.
Miasachie
Antal indlæg : 38 Age : 37 Geografisk sted : Ishøj Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: a touch of frost (Sard) Ons Jan 28, 2009 8:24 am
Jeg kan godt forstå at du elsker ham -han er da for dejlig. Jeg elsker det hvide tema du holder ham i, selvom jeg synes de røde øjne virker en smule "forkerte" i forhold til det hvide og blå. Synes faktisk at det er nogle enormt gode billeder i forhold til de er ret ens. Godt arbejde ^^
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: a touch of frost (Sard) Ons Jan 28, 2009 9:08 pm
Superfede billeder! ^^ Han er jo skøn <3 Jeg elsker de små glimt-effekt-tingier, du har sat ind :3 det fungerer rigtigt godt. For at komme med lidt konstruktiv for en gangs skyld, vil jeg sige, at du kunne have fremhævet det frost-agtige, hvis du havde sat farvemætningen, eller hvad det nu hedder, lidt ned, så baggrunden var kommet til at fremstå mere hvid ^^ så skulle man nok også bare være opmærksom på ikke at skrue ned for de blå og røde ^^
ShadowCatty
Antal indlæg : 45 Age : 33 Geografisk sted : Århus Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: a touch of frost (Sard) Lør Jan 31, 2009 9:53 pm
Aw hans ser godt ud, er helt vild med hans wig, og hans udtryg, hvor er han dog flot , Kan godt forstå du elsker ham
Piratkaptajn
Antal indlæg : 54 Age : 33 Geografisk sted : Vemb Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: a touch of frost (Sard) Søn Feb 01, 2009 6:27 am
åh en lækker wig *Q* !!!
den klæder ham mega meget!! jeg elsker det sidste billede : D der har han bare det skønneste blide forførende udtryk! uuuh han er bare så lækker~ I morgen stjæler jeg ham <3