Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Emne: Angel's Disguise [Supia Rosy hybrid] Man Nov 07, 2011 3:35 am
Eftersom det er et stykke tid siden jeg sidst har postet noget, valgt jeg lige at tage nogle billeder af min Rosy i dag.
Fik inspiration til billederne af J.ae's sang Angel's Disguise: (håber den dur ordentligt) Dog ville mit dårlige digital kamera ikke ligefrem samarbejde så måtte slette halvdelen af alle billederne fordi de blev for blurry. Ikke alle billederne har tekst til sig fordi nogle af dem ikke passer helt til teksten men jeg stadig ville have med.
Håber i kan lide billederne (og sangen) alligevel:
Heavenly kiss, Just a taste of your scent Soothes my soul
Oh look in my eyes Suddenly clear The beauty of love
Feel the warmth Of my skin An(d) innocent smile an angel's disguise Never let show, sorrow
A time When I'd date not dream
Time now has come And we('re) near the end Part ways Though we must
One simple request I ask One little wish
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Angel's Disguise [Supia Rosy hybrid] Fre Nov 11, 2011 9:57 am
Fine billeder. Super lækker kvalitet - ret ensformig posering dog. Men dejligt shoot
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Kurisu: mange tak og ja det blev lidt ensformige poseringer ^^''
Rigi: tak :3 hendes paryk sad ikke særlig godt fast fordi det blæste da jeg tog billederne.
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Angel's Disguise [Supia Rosy hybrid] Man Nov 21, 2011 4:42 am
Rigtig dejlige portrætter!
CakePie
Antal indlæg : 33 Age : 30 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 01/06/11
Emne: Sv: Angel's Disguise [Supia Rosy hybrid] Lør Dec 31, 2011 1:37 am
Ih hvor er hun fin!
Hirin skrev:
hendes paryk sad ikke særlig godt fast fordi det blæste da jeg tog billederne.
Det problem kan du fikse super nemt! Du skal bare sy en elastik i kanten af parykken - elastikken skal bare sidde stramt om hendes hoved, så gør parykken det også
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Angel's Disguise [Supia Rosy hybrid] Lør Dec 31, 2011 3:54 am
hvor er hun smuk, og det er dejligt at se en dukke med briller