Antal indlæg : 14 Age : 32 Geografisk sted : Danmark Registration date : 12/12/10
Emne: The last night together<3 Ons Nov 23, 2011 4:12 am
En lille historie omkring den sidste nat hvor Polly og Louis var sammen, den nat hvor Louis gik med til at elsker hende som aldrig før.
Louis: Eh hvad har du gang i Polly?
Polly: Årh jeg ved ikke, mig i undertøj, en blød seng, ja gad vide?
Polly: Kom nu, bare dig og mig i aften. Louis: .....
Louis: Er du nu helt sikker på det her? Polly: Jah.
Louis: Så kun denne ene gang.
Polly: Lad mig hjælpe dig lidt på vej.
(Næsten morgen)
Polly: Farvel Louis... til vi ses igen...
Xperia.
Antal indlæg : 35 Age : 26 Geografisk sted : Møn!<3 Registration date : 18/05/11
Emne: Sv: The last night together<3 Ons Nov 23, 2011 6:33 am
kærligehed
Souly
Antal indlæg : 140 Age : 31 Geografisk sted : Grenaa Registration date : 09/04/11
Emne: Sv: The last night together<3 Ons Nov 23, 2011 6:53 am
Sød, romantisk og måske en lille smule sørgelig til sidst?
Jeg synes det var en god story, og kan rigtig godt lide den måde billederne er lavet på.
Puppeteer-Angel
Antal indlæg : 14 Age : 32 Geografisk sted : Danmark Registration date : 12/12/10
Emne: Sv: The last night together<3 Ons Nov 23, 2011 7:56 am
Xperia- Totalt
Souly- En lille smule måske, men hvem ved måske kommer han igen
og tak for kommentaren til jer begge ^^
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: The last night together<3 Ons Nov 23, 2011 8:22 am
Gode billeder. Gode vinkler God historie og god afslutning. sådan lidt sørgelig og så alligevel ikke.
Men jeg syntes i starten teksten er lidt forvirrene eller ikke passede til billederne sådan rigtigt. Det første billed ser mere ud til at være et hvor at han allerede ved hvad der sker eller skal til at ske og spørgsmålet virker helt dumt et sted og desværre også lidt hendes svar.
Puppeteer-Angel
Emne: Sv: The last night together<3 Ons Nov 23, 2011 8:45 am
Isabella- Ja jeg kan godt forstå den kan virke lide forvirrende når man ikke kende karakterene, jeg skal prøve at gøre det lidt bedre næste gang
Tak for kommentaren ^^
Medusa
Antal indlæg : 94 Age : 56 Geografisk sted : Fyn Registration date : 10/06/11
Emne: Sv: The last night together<3 Tors Nov 24, 2011 8:40 pm
Fin historie, gode billeder. Hun er meget fint proportioneret, og jeg synes det virker godt med en normal skin og en grey sammen.