Lidt Ryo og Lucian spam ^^ (hound og cp lishe boy)
3 deltagere
Forfatter
Besked
Vincent
Antal indlæg : 215 Age : 39 Geografisk sted : Give Registration date : 29/12/08
Emne: Lidt Ryo og Lucian spam ^^ (hound og cp lishe boy) Tors Jan 29, 2009 11:14 am
jeg tog lidt billeder med mit nye kamera sammen med Chuchu her i weekenden ^^ Lucian synes det var lidt sjovt at hugge Ryo's tøj et kort øjeblik og vi synes han ser mega kær ud i den :3 men i kan jo selv nyde billederne lidt
Lucian = Lishe boy Ryo = hound
Ryo er chuchu's ^^ bare dem der ikke ved det
Sidst rettet af Vincent Fre Jan 30, 2009 1:29 am, rettet 1 gang
chuchu
Antal indlæg : 381 Age : 36 Geografisk sted : Aarhus, Denmark Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Lidt Ryo og Lucian spam ^^ (hound og cp lishe boy) Tors Jan 29, 2009 11:17 am
Hihi min ryo-bazzen! er virkelig blevet mere og mere glad for ham! og luu er jo simaltid uber nuttet! det var mega hyggeligt og sidde lidt og lalle med dem imens vi så tv xD ja kan jo kun sige de er fantastisk dejlige sammen syns jeg
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Lidt Ryo og Lucian spam ^^ (hound og cp lishe boy) Tors Jan 29, 2009 6:27 pm
aww.. hvor er de søde sammen! :I og billederne er vildt gode! især når de sider sammen, og I ikke rigtig havde rykket med dem, men tager fra forskelige vinkler! virkelige godt!! <3
OG.. Ryo ser virkelige nuttet i, en alt for lang trøje!! <33 xD
Vincent
Antal indlæg : 215 Age : 39 Geografisk sted : Give Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Lidt Ryo og Lucian spam ^^ (hound og cp lishe boy) Fre Jan 30, 2009 1:29 am
Wolter: aw takker ^^ men ryo er hounden ^^ det sku jeg måske lige ha sagt ^^
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Lidt Ryo og Lucian spam ^^ (hound og cp lishe boy) Fre Jan 30, 2009 6:10 am
Vincent skrev:
Wolter: aw takker ^^ men ryo er hounden ^^ det sku jeg måske lige ha sagt ^^
hov xD haha.. der kan man bare se hvor meget jeg ved om jeres dukker!! x'D
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Lidt Ryo og Lucian spam ^^ (hound og cp lishe boy)
Lidt Ryo og Lucian spam ^^ (hound og cp lishe boy)