| Bare lige for at sige hej igen (nu som en pige) [DoD Leya] | |
|
|
Forfatter | Besked |
---|
AliceFromUnderland
Antal indlæg : 114 Age : 31 Geografisk sted : Hadsten, Danmark Registration date : 22/04/10
| Emne: Bare lige for at sige hej igen (nu som en pige) [DoD Leya] Tors Jan 26, 2012 11:24 am | |
| Dette er så Misaki der blevet til Ah-rin ∩( ・ω・)∩ | |
|
| |
Shiku
Antal indlæg : 139 Age : 33 Geografisk sted : Herning Registration date : 05/01/09
| Emne: Sv: Bare lige for at sige hej igen (nu som en pige) [DoD Leya] Tors Jan 26, 2012 11:19 pm | |
| Hvor er hun dog fin og så er hun gået fra Japansk til Koreansk haha Me like Hver gang jeg ser pigerne her inde, får jeg helt luyst til selv at investere i en pige | |
|
| |
AliceFromUnderland
Antal indlæg : 114 Age : 31 Geografisk sted : Hadsten, Danmark Registration date : 22/04/10
| Emne: Sv: Bare lige for at sige hej igen (nu som en pige) [DoD Leya] Fre Jan 27, 2012 2:02 am | |
| - Shiku skrev:
- Hvor er hun dog fin
og så er hun gået fra Japansk til Koreansk haha Me like
Hver gang jeg ser pigerne her inde, får jeg helt luyst til selv at investere i en pige Nuuur tak ^^ Det bare fordi jeg elsker navnet Ah-Rin | |
|
| |
Shiku
Antal indlæg : 139 Age : 33 Geografisk sted : Herning Registration date : 05/01/09
| Emne: Sv: Bare lige for at sige hej igen (nu som en pige) [DoD Leya] Fre Jan 27, 2012 2:10 am | |
| - AliceFromUnderland skrev:
- Shiku skrev:
- Hvor er hun dog fin
Hver gang jeg ser pigerne her inde, får jeg helt luyst til selv at investere i en pige Nuuur tak ^^ Det bare fordi jeg elsker navnet Ah-Rin Hehe det var så lidt ^^ Det er altså også et pænt navn, lige pt så er jeg ret så vild med navnet Jae-In og Yoo-Mi hehe | |
|
| |
AliceFromUnderland
| Emne: Sv: Bare lige for at sige hej igen (nu som en pige) [DoD Leya] Fre Jan 27, 2012 2:59 am | |
| - Shiku skrev:
- AliceFromUnderland skrev:
- Shiku skrev:
- Hvor er hun dog fin
Hver gang jeg ser pigerne her inde, får jeg helt luyst til selv at investere i en pige Nuuur tak ^^ Det bare fordi jeg elsker navnet Ah-Rin Hehe det var så lidt ^^ Det er altså også et pænt navn, lige pt så er jeg ret så vild med navnet Jae-In og Yoo-Mi hehe Wow me gusta begge navne XD! | |
|
| |
Twinny.
Antal indlæg : 139 Age : 25 Geografisk sted : Møn Registration date : 05/06/10
| Emne: Sv: Bare lige for at sige hej igen (nu som en pige) [DoD Leya] Søn Jan 29, 2012 1:56 am | |
| Hvor hun fiin<3 Elsker hendes "hovede form" og den måde hun ligger hovedet på skrå, og kigger på kameraet^^* | |
|
| |
AliceFromUnderland
| Emne: Sv: Bare lige for at sige hej igen (nu som en pige) [DoD Leya] Søn Jan 29, 2012 2:49 am | |
| - Twinny. skrev:
- Hvor hun fiin<3
Elsker hendes "hovede form" og den måde hun ligger hovedet på skrå, og kigger på kameraet^^* ja det er så sødt men det kun noget jeg har kunne gør nu hvor jeg har restringet hende | |
|
| |
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
| Emne: Sv: Bare lige for at sige hej igen (nu som en pige) [DoD Leya] Søn Jan 29, 2012 3:02 am | |
| Hvor er det dejligt at se noget fra dig igen! :'D Og hvor er hun blevet fin! | |
|
| |
AliceFromUnderland
| Emne: Sv: Bare lige for at sige hej igen (nu som en pige) [DoD Leya] Søn Jan 29, 2012 6:22 am | |
| - wolter skrev:
- Hvor er det dejligt at se noget fra dig igen! :'D
Og hvor er hun blevet fin! hmm det har bare været skolen og alt sådan noget bs der har holdt mig tilbage. | |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Bare lige for at sige hej igen (nu som en pige) [DoD Leya] | |
| |
|
| |
| Bare lige for at sige hej igen (nu som en pige) [DoD Leya] | |
|