Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: First snow [DF SS Shiwoo mod] Søn Feb 01, 2009 2:11 am
I dag er det præcist et år siden jeg fik min første dukke, Hazuki (eller okay, jeg fik kroppen noget før, men synes ikke det tæller xD) og i den anledning fik jeg lyst til at poste nogle billeder. Hazuki har endda også fået ny face-up her i går ^^ Han har egentlig også fået en ny krop, men regner ikke med at han kommer til at beholde den, da han til tider ser ret bredskuldret ud Oo
Pga. ren og skær dovenskab er billederne ikke efterredigerede xD
Konstruktiv kritik af både billeder og face-up er velkommen~
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: First snow [DF SS Shiwoo mod] Søn Feb 01, 2009 2:14 am
hvor er han smuk kan rifitg godt lide billederne og poseringerne. han ser ret eventyrløsten ud
Animist
Antal indlæg : 130 Age : 48 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: First snow [DF SS Shiwoo mod] Søn Feb 01, 2009 3:51 am
Han er rigtig flot. ^^ Syntes faceuppen er flot og naturlig. Tøjet passer også utroligt godt til ham, og omgivelserne passer også flot ind. Det eneste er at hans hænder virker lidt farveløse, tror det vil se mere naturligt ud med lidt farve på dem også. ^^
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: First snow [DF SS Shiwoo mod] Søn Feb 01, 2009 4:30 am
hvor er han smuk og genneført. Elsker han stil, og han bære den flot.
mht face uppen, syntes jeg du har klaret det utroligt flot. Flotte farver, og flotte bryn. Det kan du godt være stolt af ^^
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: First snow [DF SS Shiwoo mod] Søn Feb 01, 2009 4:36 am
Hvor ser Hazuki godt ud i den baggrund! Den er som skabt til ham ^__^ Synes også face-uppen ser rigtig god ud =D Troede slet ikke, du ville skifte den inden udstillingen? xD Det eneste jeg vil sætte min finger på, er posen på billede 5. Det ligner han arm er vredet af led xP Ellers så synes jeg det er super gode billeder n__n og tillykke med Hazuki. Tænk at det allerede er et år siden.
Mika
Antal indlæg : 136 Age : 32 Geografisk sted : Banff, Canada Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: First snow [DF SS Shiwoo mod] Søn Feb 01, 2009 4:45 am
ej den dreng er altså virkelig dejlig!! hans face-up passer rigtig godt til ham, rigtig flot!
hvis du på et tidspunkt sælger kroppen kunne jeg godt være meget interesseret hvis jeg da har pengene til den tid. så hvis du sætter den til salg og jeg har pengene så er jeg frisk på en handel hehe ;3 men rigtig gode billeder! glæder mig til at se mere ^____^
Miasachie
Antal indlæg : 38 Age : 37 Geografisk sted : Ishøj Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: First snow [DF SS Shiwoo mod] Søn Feb 01, 2009 7:25 am
Damn! Hvor bliver jeg dog glad af disse billeder. De er lækre, helt igennem lææækre. Lyset er super, din Shiwoo passer supergodt ind i skovens grønne vinterfarve, hans sorte og hvide tøj giver en god kontrast til skoven. Nom nom! <3
Zin
Antal indlæg : 265 Age : 33 Geografisk sted : Amager Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: First snow [DF SS Shiwoo mod] Søn Feb 01, 2009 7:59 am
Wow hvor er han fin ^-^ Synes hans faceup er enormt flot (hvad er det da for en krop han har nu?) Lyset på billederne er også rigtig flot. Jeg er helt vild med billederne hvor han står op af grenen (eller træet?), nok dem jeg bedst kan lide (måske fordi jeg elsker træer ^-^") Men de første og det sidste er også vildt flotte. Nej, jeg tror faktsik jeg vil sige at dem jeg bedst kan lide er dem alle sammen
Kritik: Tjaa.. på billede 5 og 6 ser hans venstre arm rimelig mærkelig ud, kender selv problemet, for det er egentlig en fed pose, men hvis du nu havde lagt hans arm(albue) op på grenen, ville vinklen ikke være så mærkelig
Men alt i alt er det nogle vildt flotte billeder, og han er enormt smuk ^-^ Og og og.. hans øjne. Tænk at du virkelig kan få taget et billede hvor de er så tydelige. OoO De er simpelthen så flotte de øjne, de giver ham et sejt udtryk, fordi de skiller sig ud fra alle de andre farver omkring ham (tøj og omgivelser). De er virkelig gode til ham (er også vilde med øjne ^-^") *tumps up* ^-^b
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: First snow [DF SS Shiwoo mod] Søn Feb 01, 2009 8:50 am
mystearica: Mange tak ^^ Han er nu ikke typen, der er vild med eventyr, men han elsker i hvert fald naturen xD
Animist: Det kunne godt at jeg lige skulle prøve at blushe hans hænder lidt - takker ^^
Heceta: Aw, er virkelig glad for at høre at du godt kan lide face-uppen, er også godt tilfreds med den. Mange tak!
Akatsuki: Det ville jeg egentlig heller ikke, men syntes alligevel at han trængte til en ny face-up, så jeg tog chancen xP Og ja, det er lidt uheldigt med billede 5, men jeg kunne så godt lide billedet XD;
Mika: Mange tak =D du skal ikke regne med at jeg sælger den - gemmer den til en af mine fremtidige dukker xP
Miasachie: Aww, er glad for at du godt kan lide billederne =D
Zin Det er vist første gang jeg har fået sådan en dejlig lang comment XD Han er på en Souldoll Double krop lige nu. Havde lidt svært ved at få hans arm til at være ordentlig på de billeder, men ja jeg skulle nok have lagt hans albue op på grenen - det må jeg huske til næste gang ^^ Jeg regner godt nok med at han skal have nye øjne en gang, dog stadig i samme grønne farve. Vil så gerne have et par glas øjne til ham :3
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: First snow [DF SS Shiwoo mod] Søn Feb 01, 2009 9:41 am
Tillykke med det ene år ^___^ <3 Billederne er supergode. Det er en skøn skarphed, godt med de forskellige vinkler og afstand
Zin
Antal indlæg : 265 Age : 33 Geografisk sted : Amager Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: First snow [DF SS Shiwoo mod] Søn Feb 01, 2009 11:08 pm
hehe hvis du er glad for den lange kommentar (håber ikke den var for uoverskuelig ^-^") så er jeg også glad, for det var skam så lidt. Ja, det der med albuen kender jeg virkelig godt. ^-^" okay? Glæder mig skal til at se ham med ny krop og glasøjne - på et tidspunkt.
Anori
Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: First snow [DF SS Shiwoo mod] Søn Feb 01, 2009 11:55 pm
Tillykke med et år : D Hvor er han dog altså bare dejlig <3 Som allerede nævnt passer han godt ind i omgivelserne.
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: First snow [DF SS Shiwoo mod] Man Feb 02, 2009 12:48 am
aw.. hvor er han smuk!! <3 Elsker hans wig, og især hans tøjstil!! <33 Men jeg er helt tosset med hans øjne!!! <33 total love! hvor dælen har du købt dem!!? ^w^
Som de andre har nævt.. er omgivelserne virkelige smukke!! ^-^
Coewless
Antal indlæg : 61 Age : 32 Geografisk sted : *Eventyrland* Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: First snow [DF SS Shiwoo mod] Man Feb 02, 2009 9:43 pm
Det 2. billede er virkelig fedt! Jeg synes den dreng er så sej. Hans outfit er så lækkert, og det ser så cool ud med hatten : D
Lucie Admin
Antal indlæg : 116 Age : 42 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: First snow [DF SS Shiwoo mod] Lør Feb 21, 2009 7:19 am
Tillykke med jubilæet! Flotte billeder, og sådan et lækkert outfit. Det klæder ham. Hvilke øjne er det han har? De stråler smukt, næsten helt flirty. Jeg er især glad for den bugtende opsætning det tredje billede har.