Antal indlæg : 136 Age : 32 Geografisk sted : Banff, Canada Registration date : 02/01/09
Emne: Back on track (iple louis) Søn Feb 01, 2009 5:52 am
Det er sku ved at være noget tid siden jeg har givet min lille pusling noget opmærksomhed, så skyndte mig lige at snuppe et par billeder inden det blev alt for mørkt :3 desværre var det begyndt at svinde lidt i lyset så de er lidt mørke i det, men håber da i kan lide dem :] min mormor har været igang med at stikke igen, så jeg har fået en masse hatte og en rigtig dejlig trøje <3
Saya
Antal indlæg : 80 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Back on track (iple louis) Søn Feb 01, 2009 6:18 am
Jeg forguder virkelig stadig den øjenfarve sammen med parykken! Og hils og sig, at din mormor strikker temmelig godt. Det er et supersødt sæt <3
(nå ja... og dit avatar, hvor har du det fra?)
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Back on track (iple louis) Søn Feb 01, 2009 6:22 am
Stadig lige så smuk, som han plejer at være n__n Og sikkert et flot sæt din mormor har strikket!
gaaralove
Antal indlæg : 127 Age : 29 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Back on track (iple louis) Søn Feb 01, 2009 6:38 am
Jeg er virkelig vild med din dukke, han er virkelig dejlig :3 Det er flot det din mormor har strikket, og gode billeder
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Back on track (iple louis) Søn Feb 01, 2009 7:03 am
han er jo super dejligt. gode klare billeder, kan rigtigt godt lide dem. Han har RG's mest blide og venlige ansigt.
og kan du så lige få din skønne mormor til at strikke sådan en hat der til mig, vil så gerne eje sådan en, har længe ledt efter netop sådan en ^^
Miasachie
Antal indlæg : 38 Age : 37 Geografisk sted : Ishøj Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Back on track (iple louis) Søn Feb 01, 2009 7:27 am
Han er super Onee-Kei, eller hvordan det nu staves. Gode vinkler, lækre farver og lys <3
Det er altid en fornøjelse at se billeder fra dig
Zin
Antal indlæg : 265 Age : 33 Geografisk sted : Amager Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Back on track (iple louis) Søn Feb 01, 2009 7:44 am
hvor er han fin ^-^ Som sædvanlig er dine billeder helt fantastiske. ^w^
Og det var dog vild som din mormor strikker flot O3O (gad også godt have én der gad strikke til mig og mine dukker ;P) Det må være vildt dejligt.
(yay.. den røde dør er med igen ^3^)
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Back on track (iple louis) Søn Feb 01, 2009 8:37 am
Yuki er jo smuk som altid! Jeg er så vild med hans blide ansigt <3 Og som SAYA siger er hans øjne vildt dejlige sammen med den wig x3 Rigtig lækre billeder - ville prøve at finde et yndlings, men jeg kan simpelthen ikke vælge xD Må man spørge, hvilket kamera du bruger? Og din mormor strikker jo fantastisk! Den hat er bare elskelig!
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Back on track (iple louis) Søn Feb 01, 2009 9:44 am
Aw! Han er så smuk ^__^ <3 Billlederne er superflotte. Jeg elsker lyset. Btw, huen er fantastisk! :3 Din mormor kunne tjene penge på at sælge sådan nogle x3
Anori
Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Back on track (iple louis) Søn Feb 01, 2009 8:34 pm
Flotte billeder, flot dukke, flot striktøj, hele hans outfit og udseende finder jeg meget gennemført lige der, og baggrundene er ogs' meget pæne :3
Helene
Antal indlæg : 201 Age : 33 Geografisk sted : Kolding Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Back on track (iple louis) Man Feb 02, 2009 3:28 am
AWWW YUKIIIIIII >o< hen er så deglig ;3;
O_O nøøøj din mormor er godtnok god til det der strikkerig læææææker hat^^