Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 3x face-up + 5x øjenvipper

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

3x face-up + 5x øjenvipper Empty
IndlægEmne: 3x face-up + 5x øjenvipper   3x face-up + 5x øjenvipper Icon_minitimeFre Feb 17, 2012 12:41 am

Siden jeg har ferie tænkte jeg at jeg ville lave face-ups på de af mine dukker der endnu ikke har fået.
Og da de så lå klar til næste omgang MSC i går aftes - men ikke kunne få da det var blevet for mørkt - besluttede jeg mig også for at få sat øjenvipper på de to af mine dukker der allerede havde face-up.
Og for satan er det besværligt at sætte øjenvipper på - da limen på menneske øjenvipper sidder på modsatte side af hvor den skal når man skal sætte dem på dukker.
men syntes det gik nogenlunde - selvom jeg godt ville have haft Mimi's til at bue noget mere.

Øjenvipper:
3x face-up + 5x øjenvipper DSC_9060

3x face-up + 5x øjenvipper DSC_9084
3x face-up + 5x øjenvipper DSC_9057


Face-ups:
3x face-up + 5x øjenvipper DSC_9062

3x face-up + 5x øjenvipper DSC_9072
3x face-up + 5x øjenvipper DSC_9080
DIM love Edmon: Er ikke så tilfreds med de påmalede øjenvipper, men kunne ikke fjerne dem helt, så må overleve med dem. Nu mangler kun de "rigtige" øjenvipper så er hun færdig.

3x face-up + 5x øjenvipper DSC_9067
3x face-up + 5x øjenvipper DSC_9077
Infiniti doll SID Ryan Lim.: mangler også kun "rigtige" øjenvipper før han er færdig.

3x face-up + 5x øjenvipper DSC_9064
3x face-up + 5x øjenvipper DSC_9081
DIM happy Ace: Blev desværre ikke færdig med ham tids nok til at give ham sidste lag MSC inden det blev mørkt. Så han mangler stadig at få lak og "rigtige" øjenvipper.

flere billeder og mere tekst kommer
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

3x face-up + 5x øjenvipper Empty
IndlægEmne: Sv: 3x face-up + 5x øjenvipper   3x face-up + 5x øjenvipper Icon_minitimeLør Feb 18, 2012 9:15 am

så er alle endeligt færdige :)

NAHIKO:
3x face-up + 5x øjenvipper DSC_9090
3x face-up + 5x øjenvipper DSC_9094
3x face-up + 5x øjenvipper DSC_9100

KEI:
3x face-up + 5x øjenvipper DSC_9104
desværre er disse grønne øjne de eneste der er små nok til at Renji kan bruge dem, så Kei må nøjes med Nahiko's lilla øjne indtil jeg får Renji's hjem.
3x face-up + 5x øjenvipper DSC_9116
3x face-up + 5x øjenvipper DSC_9113

RENJI:
3x face-up + 5x øjenvipper DSC_9127
og så har Renji også fået øjenvipper
3x face-up + 5x øjenvipper DSC_9131
og nej han er ikke drag - har bare ikke købt hans wig, øjne eller lavet hans tøj endnu.


Sidst rettet af Ponpyon Søn Feb 19, 2012 10:03 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
FrkLynge

FrkLynge


Antal indlæg : 139
Age : 33
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 07/02/12

3x face-up + 5x øjenvipper Empty
IndlægEmne: Sv: 3x face-up + 5x øjenvipper   3x face-up + 5x øjenvipper Icon_minitimeSøn Feb 19, 2012 7:49 am

Det var en meget produktiv ferie synes jeg!
Rigtigt flotte face-ups, og godt lavet med øjenvipperne.
Må jeg spørge, hvor lang tid bruger du ca på hver face-up?
Og jeg er helt vild med Renji's wig, hvor har du købt den? hvis du kan huske det? Den er super smexy :p

Men ja, vildt fedt og godt arbejde! Glœder mig til at se nogle shoots med dem nu hvor de har fået nye ansigter :p
Tilbage til toppen Go down
http://nico-robins.livejournal.com/
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

3x face-up + 5x øjenvipper Empty
IndlægEmne: Sv: 3x face-up + 5x øjenvipper   3x face-up + 5x øjenvipper Icon_minitimeSøn Feb 19, 2012 8:20 am

FrkLynge skrev:
Det var en meget produktiv ferie synes jeg!
Rigtigt flotte face-ups, og godt lavet med øjenvipperne.
Må jeg spørge, hvor lang tid bruger du ca på hver face-up?
Og jeg er helt vild med Renji's wig, hvor har du købt den? hvis du kan huske det? Den er super smexy :p

Men ja, vildt fedt og godt arbejde! Glœder mig til at se nogle shoots med dem nu hvor de har fået nye ansigter :p

Ja det var det :)
takker - det tager nok i gennemsnit 6 timer for mig at lave en face-up.

Jeg ved ikke om jeg har lavet det overskueligt nok, men Renji er MSDen til sidst med den sorte wig.
Og jeg er faktisk ikke sikker på hvor den wig kommer fra - men skal se om jeg kan finde ud af det, hvis det var den du mente.
hvis det derimod var den lysbrune wig som min SD Kei har, så stammer den fra crobidoll.
Tilbage til toppen Go down
FrkLynge

FrkLynge


Antal indlæg : 139
Age : 33
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 07/02/12

3x face-up + 5x øjenvipper Empty
IndlægEmne: Sv: 3x face-up + 5x øjenvipper   3x face-up + 5x øjenvipper Icon_minitimeSøn Feb 19, 2012 8:32 am

6 timer? er det i 1 go, eller tager det lidt ad gangen? Super flot ellers :p
Nah troede at Renji var din Kei, da det stod mellem to billeder af ham Very Happy My mistake, kender ikke jeres dukker så meget endnu Sad
Tilbage til toppen Go down
http://nico-robins.livejournal.com/
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

3x face-up + 5x øjenvipper Empty
IndlægEmne: Sv: 3x face-up + 5x øjenvipper   3x face-up + 5x øjenvipper Icon_minitimeSøn Feb 19, 2012 10:11 am

FrkLynge skrev:
6 timer? er det i 1 go, eller tager det lidt ad gangen? Super flot ellers :p
Nah troede at Renji var din Kei, da det stod mellem to billeder af ham :DMy mistake, kender ikke jeres dukker så meget endnu :(
de 6 timer er inkluderet den tid jeg skal vente på at MSCen og lakken tørrer.
ja kan godt forstå det ikke var så nemt at hitte ud af - og spørg mig ikke hvorfor jeg pludselig skrev på engelsk Oo' *ændre hurtigt til dansk*
har heller ikke selv altid styr på alles dukker :)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





3x face-up + 5x øjenvipper Empty
IndlægEmne: Sv: 3x face-up + 5x øjenvipper   3x face-up + 5x øjenvipper Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
3x face-up + 5x øjenvipper
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Lim til øjenvipper?
» Øjenvipper
» Kan 'Warhammer-maling' bruges til face-up? + Et par andre face-up spørgsmål.
» Face-up Wiki - Alt ang. face-ups!
» face-up!?!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: