Set fire to my soul... (DM Amos, CP Nanuri 07 mod)
+3
FrkLynge
Mizuki
Vincent
7 deltagere
Forfatter
Besked
Vincent
Antal indlæg : 215 Age : 39 Geografisk sted : Give Registration date : 29/12/08
Emne: Set fire to my soul... (DM Amos, CP Nanuri 07 mod) Søn Feb 19, 2012 12:24 am
Even when im alone i feel you close by...
Even though your not here i can feel your touch...
Even though your not here i seem to hear your voice...
I am here....
You can feel my touch...
you can feel me close...
I will set fire to your soul...
Mizuki
Antal indlæg : 62 Age : 32 Geografisk sted : Køge Registration date : 08/06/11
Emne: Sv: Set fire to my soul... (DM Amos, CP Nanuri 07 mod) Søn Feb 19, 2012 12:41 am
Hvor den bare dejlig!! elsker virkelig dine billeder =D
FrkLynge
Antal indlæg : 139 Age : 33 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 07/02/12
Emne: Sv: Set fire to my soul... (DM Amos, CP Nanuri 07 mod) Søn Feb 19, 2012 3:21 am
Hvor er det fantastisk godt lavet! Har du selv fundet på teksten eller fundet en der passer ind? De passer så godt sammen! Er altså helt vild med den bevilgede jakke, hvor har du købt den henne? Elsker dine dukker, og den følelse der er i det shoot! Håber på at se meget mere fra dem igen
Vincent
Emne: Sv: Set fire to my soul... (DM Amos, CP Nanuri 07 mod) Søn Feb 19, 2012 3:24 am
Lynge: jakken har jeg købt her på rg men mener den er fra dollheart ^^ teksten er selv opfundet :3 er også helt vild med de to ^^ min amos har fået nyt liv og nanuri har faktisk bare lagt som hoved de sidste 1 et halvt år
FrkLynge
Antal indlæg : 139 Age : 33 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 07/02/12
Emne: Sv: Set fire to my soul... (DM Amos, CP Nanuri 07 mod) Søn Feb 19, 2012 3:34 am
Det er rigtig godt at høre at nanuri har fået liv igen, det er en rigtig flot mold :p og synes du har givet ham en rigtig flot faceup og karakter. Tror jeg smutter forbi dollheart og ser om jeg kan finde den jakke :p
Remi
Antal indlæg : 61 Age : 33 Geografisk sted : Århus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Set fire to my soul... (DM Amos, CP Nanuri 07 mod) Søn Mar 04, 2012 12:40 am
Amos er blevet så fin! Jeg er helt overvældet over hvor godt en hvid wig klæder ham good job on both of them
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Set fire to my soul... (DM Amos, CP Nanuri 07 mod) Søn Mar 04, 2012 10:01 pm
Jeg kan godt lide vinklerne og beskæringerne på billederne. Historien er en fin lille romance. Hvis jeg skulle komme med et forslag, ville det være en blødere lyssætning. Lidt mindre skarpe kontraster og lidt mere mørke kunne skabe mere mystik - som om deres møde var en lidt lyssky affære (beklager ordspillet XD). Men du har måske netop en pointe i at lade dem mødes et så oplyst sted, hvor man ikke kan gemme noget som helst.
Vincent
Emne: Sv: Set fire to my soul... (DM Amos, CP Nanuri 07 mod) Søn Mar 04, 2012 11:08 pm
mary havde godt tænkt på det sku ha været lidt mørkere men det kom jeg først på bagefter. men man kan sige at de mødes i det lyse sted. hvor "djævlen" kommer tæt på "englen i lyset. uden at det lyder alt for dumt....
Neko-cosplayer
Antal indlæg : 51 Age : 29 Geografisk sted : Als, Sønderjylland, Danmark. Registration date : 27/11/10
Emne: Sv: Set fire to my soul... (DM Amos, CP Nanuri 07 mod) Fre Apr 20, 2012 5:20 am
Jeg er helt vildt med vinklerne, og må indrømme de står udfatteligt søde og charmerende ud sammen
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Set fire to my soul... (DM Amos, CP Nanuri 07 mod) Man Maj 14, 2012 1:46 am
Gode billeder
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Set fire to my soul... (DM Amos, CP Nanuri 07 mod)
Set fire to my soul... (DM Amos, CP Nanuri 07 mod)