Som det siger, var det første gang jeg egentligt selv tog mig sammen til at lave en face-up - før hen var jeg altid bange for at jeg ikke kunne finde ud af det og at det ville blive grimt, men nu hvor jeg alligevel havde renset hovederne, besluttede jeg mig for at begynde at lege lidt med Kin.
Desvœrre fandt jeg først for sent ud af at jeg ikke havde nogle pasteller (jubii for ikke at have tœnkt det igennem) så blushing var lidt svœrt med farveblyanter og vandfarver :p
Han har en brun wig på vej, så forsøgte at lave det lidt brunligt tema, men fundet ud af at det ikke var den rigtige nuance (yay for at se efter for sådan noget først) Så det her er bare en lille prøve for at se om jeg kunne finde ud af at lave en face-up
Nu har Saki, min lille skattebasse, sagt at jeg gerne må låne hendes pasteller imorgen, så der skal Lestat laves om - måske også Kin, kommer lidt an på hvad jeg føler for hans face-up når jeg har taget lidt shoots, og hvor meget MSC jeg har tilbage efter Lestat
Men altså! Her er mit første forsøg på en face-up - Jeg vil MEGET gerne have noget konstruktiv kritik - jeg vil rigtigt gerne forbedre mig - isœr gode råd til lœber vil jeg vœre rigtig glad for, for dem havde jeg godt nok en del uoverensstemmelser med!