Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Stamtræ / Indbyrdes forhold

Go down 
+4
Akutenshi Uke
mystearica
FrkLynge
Saki
8 deltagere
ForfatterBesked
Saki

Saki


Antal indlæg : 137
Age : 33
Geografisk sted : Nordjylland, Aalborg
Registration date : 21/08/09

Stamtræ / Indbyrdes forhold Empty
IndlægEmne: Stamtræ / Indbyrdes forhold   Stamtræ / Indbyrdes forhold Icon_minitimeTors Mar 22, 2012 1:04 pm

Kort sagt: hvad er forholdene imellem jeres dukker?
Jeg syntes det kunne være sjovt at se hvilket forhold der er imellem folks forskellige dukker. Er de i familie? Tilhøre de forskellige grupper? Kender de overhovedet hinanden?
Det kan gøres som tekst, billed eller måske en blanding?

Jeg spørg kun til en ting: gør det simpelt! En blok af tekst er der jo ingen der forstår.
Tilbage til toppen Go down
http://sasakikouishi.deviantart.com
Saki

Saki


Antal indlæg : 137
Age : 33
Geografisk sted : Nordjylland, Aalborg
Registration date : 21/08/09

Stamtræ / Indbyrdes forhold Empty
IndlægEmne: Sv: Stamtræ / Indbyrdes forhold   Stamtræ / Indbyrdes forhold Icon_minitimeTors Mar 22, 2012 1:28 pm

Lad os se. Jeg har 8 dukker, alle i en eller anden form for familie forhold.

Stamtræ:
Stamtræ / Indbyrdes forhold Stamtr

Noter:
Først skal det noters at den høje alder skyldes at de er af en anden race, på en anden planet (velkommen til mit dolliverse).
Henry er den nuværende konge (generation 9172) i denne verden, og Lucika er en af hans forfædre (generation 0), der mildes talt har nægtet af krasse af.
Springet imellem hver generation på tronen er ~ 4000 år (den gennemsnitteslige trone-tid, så at sige)
xx1, xx2 & xy er der blot for at vise at de har eksisteret, de er irrelevante for min historie.
Alle, pånær Adriana og Gregory Lestrade, er af racen 'Death Gods'. Gregory er en 'Dragon' og Adriana er en 'Shape Shifter Elf'.
Alle, pånær Gregory Lestrade, har efternavnet Blackmund

Indbyrdes forhold:
Lucika - Adriana: Lucika har adopteret Adriana.
xx1-xy: Henry's forældre. Henry's mor døde ved Henry's fødsel.
xx2-xy - James forældre. James' mor døde ved James' fødsel (ses en trend?)
Henry - James: halvbrødre, født med få dages mellemrum, Henry er den ældste.
Lucika - Henry, James: Deres læreinde og reserve mor igennem barndommen, nu enes de som søskende gør (med Lucika som den ældste søster).
Henry - Mary: Lykkeligt gift.
James - Rena - Gregory Lestrade- Suzette: James er Henrys bror og (var) del af et trekants ægteskab (ja, det er lovligt i den her verden). Rena døde (irrelevant person, igen) så James og Gregory er nu ene om at opfostre og opdrage Suzette, som rent biologisk er James og Renas. Rena døde ved Suzettes fødsel (igen, det er blevet en trend).
Adriana - Evalin: Forlovet, men bor hver for sig.

Der kommer et link til hvor der kan findes mere, når jeg engang for det smidt på nettet.
Tilbage til toppen Go down
http://sasakikouishi.deviantart.com
FrkLynge

FrkLynge


Antal indlæg : 139
Age : 33
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 07/02/12

Stamtræ / Indbyrdes forhold Empty
IndlægEmne: Sv: Stamtræ / Indbyrdes forhold   Stamtræ / Indbyrdes forhold Icon_minitimeTors Mar 22, 2012 7:53 pm

wow super spændende ide! Elsker din historie, når den engang er uploaded et eller andet sted, så smid et link Very Happy

Når jeg engang får lavet et fint stamtræ som det der skal jeg nok skrive det op, men til da:

Lestat:
Lestat og Kin: Brødre
Lestat og Tedi: Nuværende lovers (Kun sex, ikke seriøst forhold)
Lestat og de andre: Lestat leder deres gang (bande)

Kin:
Lestat og Kin: Kin er Lestats mindre bror
Kin og Rebecca (endnu ikke hjemme): childhood sweethearts - bedste venner
Kin og de andre: gode venner, han er lidt deres mascot.

Ceri:
Lestat og Ceri: Lestat har et crush på Ceri, men Ceri er homofob - nægter at erkænde at han også har et crush på Lestat
Ceri og Amy (endnu ikke hjemme): tvillinge søster
Ceri og Tedi: Ceri hader Tedi
Ceri og resten: er fine venner

Lucie:
Lucie og Samya: Lovers - elsker hinanden meget højt
Lucie og Lestat: Hun respekterer ham og sætter ham højt
Lucie og de andre: Godt forhold, men ikke så meget med dem at gøre

Lewis:
Lewis og Lestat: Meget gode venner siden Lestat kom til London
Lewis og Kin: ser hinanden som brødre
Lewis og Samya: Lewis har lidt et crush på Samya, men ved han ikke har en chance
Lewis og de andre: Meget gode venner, alle elsker Lewis

Samya:
Samya og Lucie: Lovers - stor kærlighed
Samya og Lestat: Gode venner, men hun er lidt bange for ham
Samya og Lewis: hun har ikke helt forstået hans crush og synes han er hendes bedste ven
Samya og de andre: Hun er altid sød og venlig ved dem og de nyder hendes selskab

Tedi:
Tedi og Lestat: Tedi holder meget af Lestat, men nægter at vise det
Tedi og Ceri: Tedi hader Ceri, misundelse og homofob
Tedi og Kin: Tedi synes at Kin er super kær og sød.
Tedi og Lewis: Tedi er lidt jaloux over hans nærhed, men synes også at han er ret sjov
Tedi og de andre: Det er lidt rivalisering, men alle stoler på ham og han stoler på dem
Tilbage til toppen Go down
http://nico-robins.livejournal.com/
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Stamtræ / Indbyrdes forhold Empty
IndlægEmne: Sv: Stamtræ / Indbyrdes forhold   Stamtræ / Indbyrdes forhold Icon_minitimeTors Mar 22, 2012 10:14 pm

Rigtig god ide! vil også smide mine ind men det er ikke helt færdigt nu


Melissa ild magiker
Melissa og Shima: Venner, syntes om den stille blide dreng
Melissa og Sisva: er ikke så vild med hendes vilde personlighed
Melissa og Ivy: Venner, føler de minder om hinanden
Melissa og Gabriel: neutral, er lidt for livlig for hende men lettere at holde ud en sisva
Melissa og Lissy Casey: har ikke et forhold til den lille rotte, hun er der bare
Melissa og Kleiia: syntes hun er uhyggelig
Melissa og Tinka: er ikke så vild med børn, men hun tolerer hende da hun er shimas søster


Resten kommmer senere.....
Tilbage til toppen Go down
Akutenshi Uke

Akutenshi Uke


Antal indlæg : 111
Age : 35
Geografisk sted : (Skifter lidt lige for tiden)
Registration date : 15/06/11

Stamtræ / Indbyrdes forhold Empty
IndlægEmne: Sv: Stamtræ / Indbyrdes forhold   Stamtræ / Indbyrdes forhold Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 4:44 am

The Traveler: Betyder Den Rejsende, han er Time Lord også kendt som Gallifreyaner
Siobhan: Menneske, The Travelers rejsefælde (lige for tiden) forældreløs og fra den viktorianske æra.
De næste tre har jeg ikke endnu, men har deres karakterer, mere eller mindre:
Cyril: Alien, prins, og The Travelers aller første rejsefælde, nu bor han i Tokyo IV og er forsanger i oshare kei bandet Sucette Dolls (lame band name is lame)
Dante: Alien, hans race minder lidt om incubus (dog spiser han hjerter i stedet for sjæle), er i gang med at få lavet sit eget lille harem af tiltrækkende fyrer, hvoraf The Traveler og Cyril (selvom de ikke engang ved de er med i dette harem) er de to foretrukne.
Hunter: militærleder, menneske, har arbejdet for Torchwood, er nu fanget i fremtiden (ind til videre, er stadigvæk igang med hans karakter, så det bliver måske ændret)
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Stamtræ / Indbyrdes forhold Empty
IndlægEmne: Sv: Stamtræ / Indbyrdes forhold   Stamtræ / Indbyrdes forhold Icon_minitimeMan Maj 21, 2012 2:03 am

Jeg har taget næsten alle mine characters fra min historie, også dem der ikke skal laves som dukker, for ellers er jeg bange for det ikke giver mening.
Det er meget forvirrende at det hænger sammen, så er I advaret!
Stamtræ / Indbyrdes forhold Indbyrdesforhold

Mørke blå er dem jeg ikke køber som dukker. Lilla er dem jeg regner med at købe i fremtiden. Sorte er dem jeg ejer.
De mørke blå streger er forældre.
De røde streger er dem der elsker hinanden. Dem der er streget over er ikke gengældt eller fortid.
De lyse grønne er venner. Streget over betyder de har været venner.
De mørke grønne er søskende.
De lyse blå er fjender.
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Riki

Riki


Antal indlæg : 56
Age : 38
Geografisk sted : Holbæk, Danmark
Registration date : 29/12/08

Stamtræ / Indbyrdes forhold Empty
IndlægEmne: Sv: Stamtræ / Indbyrdes forhold   Stamtræ / Indbyrdes forhold Icon_minitimeTirs Jun 26, 2012 3:10 am

Skal prøve at gøre det så kort jeg kan (selvom Zuzu'erne nok bliver lidt indviklet)..
Mine dukker er delt op i fire grupper som ikke har noget som helst med hinanden at gøre.

Første gruppe
Nobu (Shiro) er kærester med Keiko (Cinderella) og begge er gamle venner af Mitsuko (Lishe). Alle tre er helt almindelige mennesker og "bor" her i DK.


Anden Gruppe
Kommer alle fra et fiktivt univers jeg skriver om.
Dempsey (Chrom) er en canine-demon som er vokset op i et munkekloster.
Úna (Amber) er en faun og gift med den græske demon Koronas (Euclase). Sammen har de tvillingerne (Alk) og Vilyu (Yrie). De er alle gode venner af Dempsey.
Temptress of the Sea (Cass) er en meget forførende sirene som Dempsey en dag møder. Hendes navn er mig stadig ukendt.


Tredje gruppe
Ved jeg ikke helt hvor hører til. Muligvis et alternativt, Harry Potter-ish univers??? De er alle mytologiske væsner (altså ikke mennesker).
Fiona (Nephelin) er én ud af tre mytologiske væsner som grundlagde skolen for magiske væsner. Hun er gode venner med læren Kearney og féerne.
Kearney (Breccia) er lærer på skolen for magiske væsner og bla. lærer for Kevin og Wakana.
Kevin (Teschen) er elev på skolen for magiske væsner. Han går i klasse med Wakana, fungere som en storebror for Azi og har et crush på Kearney.
Wakana (Kivi) er elev på skolen for magiske væsner og går i klasse med Kevin.
Azi (taco) er elev på skolen for magiske væsner og ser Kevin som en storebror.
Féerne (Kukharen, Mixi, Nelen, Rose og Idrial) arbejder ikke decideret på skolen, men bor der og hjælper til med div. ting. Deres dronning var én af grundlæggerne af skolen, så de er gode venner med Fiona.


Fjerde gruppe
Kommer også fra et fiktivt univers jeg skriver om (forestil jer Peter Plys møder Alice i Eventyrland møder Café Noir reklamerne).
Pyra (Persi) er hovedpersonen og kender alle. Hun vågner op i landet uden at kunne huske noget.
Marion (Velo), Foxy Amber (Velo) og Snakes (Fenny) er kendt som the Fox Brothers (selvom Foxy Amber er en pige). En mafia gruppe som forsøger at hverve Pyra. Det vides ikke om de kender andre.
Chasseur (Wolffy) er konstant på jagt efter et "frygteligt bæst" for at redde Cerise (Frise) som konstant er på flugt fra det. Sammenhæng anyone?
Capitaine (Lio) forsøger konstant at lokke Pyra med på sit skib og Count (Chu) ligeså, men til hans slot og ikke skib. Deres forsøg bliver ofte stoppet af Puppy (Mati) som ser sig selv som Pyra's beskytter og bedste ven (det er der dog delte meninger om).
Papi (Papi) er en stor opdagelsesrejsende som dog aldrig har været uden for landets grænser grundet div. uheld og forhindringer.
? (Corni) er en meget mystisk lille kat. Der er tilsydenladende to. Tvillinger (en dreng og en pige), men de ses aldrig samtidig. Suspekt!


Håber det giver lidt mening (og ikke er for langt!).
Tilbage til toppen Go down
BakaYukiko

BakaYukiko


Antal indlæg : 77
Age : 33
Geografisk sted : Danmark =P
Registration date : 27/02/09

Stamtræ / Indbyrdes forhold Empty
IndlægEmne: Sv: Stamtræ / Indbyrdes forhold   Stamtræ / Indbyrdes forhold Icon_minitimeLør Okt 06, 2012 10:29 am

Yderst interessant. Nu har jeg jo så kun Iris, Mich, Enat og Naameh, så starter med dem, men vil så vidt muligt indrage de kommende folk

Micherou:
Mich er blot en (u)sædvanlig rigmandsdreng på afveje. Han er dog blevet velsignet (eller forbandet) med en gave til hans beskyttelse: Iris.
Han aner ikke at denne pige er der for hans beskyttelse, og ser hende mere som en plage end noget andet. Eller sådan starter det da. De er mere som søskende nu og bedste venner, selvom Iris nok aldrig glemmer at hun er der for at beskytte Mich mod noget større.

Iris:
Iris er der ud over en del af nattens herskere og hendes egentlige navn er Malkavia. En vampyr der siges at have været død og borte meget længe og mere kendt under navnet Malkav, skaberen af en klan de kalder Malkavians. De har dog taget grueligt fejl. Iris er ikke af hankøn, hedder ikke Malkav og er ikke død. Men hun er den Antedeluvian der gav klanen 'liv' (Caine er den første generation, 2. generation er væk, 3 generation lavede den første til alle klaner af vampyre og blev slagtet, også kaldet Methuselars. Antedeliuvians er 4. generation af vampyre. i vores tid er de nyeste vampyre omkring 11-12.generation og den svageste som kaldes thin-blood er 13ende.)
Malkavia's evne til at 'ind i mellem' se fremtiden er det der bragte hende til Mich's side. Hvad hun venter på og beskytter ham i mod er der ingen der ved, hun har sikkert også selv glemt den egentlige grund men ved det var vigtigt.

Enat:
Enat er en efterårs ånd, så at sige. Hun kom til vores verdenen i efterårsbladene og søger efter sine søskende. Hun kender ikke deres navne og ved ikke hvor hun skal begynde men finder sin vej til Mich og Iris hvor hun bliver taget i mod. Mich gør det ikke så meget af medlidenhed over for denne lille usikre ting som han gør det fordi Iris stadigt lider af mareridt efter hendes sidste møde med så små væsner.
Som tiden er skredet frem er Mich's forhold til Enat vokset og de to hænger nu på hinanden. Hun er hans lillesøster i hand øjne og Iris føler sig efterhånden glemt. Det huer hende ikke og Jalousien vokser i hende.

Naameh:
Naa dukkede op en aften, som en lille lyd for foden af Iris's fødder. Mich tog sig straks af den lille fyr, uvidene om hvorfor han kom, selv iris ved det ikke.
Naameh er en Incubus også kaldet en Temptan, en lille en af slagsen. Han har ikke helt fattet meningen med at være en djævel og slet ikke den del der skulle lokke andre til at gøre ting baseret på stærke (og negative følelser) og ender ofte med at hjælpe folk ud af problemerne i stedet for at skabe dem. Han dukkede rent ud sagt kun op ved Iris's fødder for at lokke hende til at give sig ind til hendes mørke tanker og Jalousien. Men vil det lykkeds den lille fyr at blive en rigtig djævel?

I fremtiden dukker der en engel op og Enats søskende vil blive fundet, men hvordan vil deres historie udvikle sig der fra?


Sidst rettet af BakaYukiko Fre Mar 21, 2014 12:36 pm, rettet i alt 2 gange (Reason for editing : Opdatering i forhold og historie)
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Stamtræ / Indbyrdes forhold Empty
IndlægEmne: Sv: Stamtræ / Indbyrdes forhold   Stamtræ / Indbyrdes forhold Icon_minitimeTors Mar 20, 2014 11:39 pm

Ih mine har (endelig) en slags forbindelse Smile

Familierelationer:
Min Notdoll (May) og min Soom Kyrie dreng (navn?!) er tvillinger. Derudover er de tiptiptipolde"søster"/"bror" (intern joke Razz) til Hecetas Notdoll pige (Widow) som er vampyr og meget gammel Smile

Dem der dater Razz:
May dater Vincents Hound, Dallas
Preston (Amos) "har noget kørende" med Hecetas Widow
Aiden (Breakaway) er kærester med Vincents Alex (LuWen)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Stamtræ / Indbyrdes forhold Empty
IndlægEmne: Sv: Stamtræ / Indbyrdes forhold   Stamtræ / Indbyrdes forhold Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Stamtræ / Indbyrdes forhold
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Dukkedesign og karakterudvikling-
Gå til: