Antal indlæg : 247 Age : 37 Geografisk sted : Grenå Registration date : 19/12/09
Emne: Am I pretty? Søn Apr 01, 2012 7:43 am
Damn det er længe siden jeg har været rigtig aktiv herinde... XD Men jeg har lige været på marked og fandt et helt fantastisk lille møbel til mine Msd'er... Jeg sy's lige jeg ville dele det med jer, så Candy har lige siddet lidt model hertil aften...
Håber i kan li' det... ^w^
FrkLynge
Antal indlæg : 139 Age : 33 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 07/02/12
Emne: Sv: Am I pretty? Søn Apr 01, 2012 6:57 pm
Det er rigtig hyggeligt god lys, dejlig scene, elsker at man kan se ansigtet i spejlet, men kun bagsiden fra fronten. hvis det giver mening :p er det helt oplyst af starinlys eller er der en ekstern lyskilde? Elsker møblet, det ser jo rigtigt godt ud, passer perfekt i størrelsen og er virkelig detaljeret og rustikt.
Og til sidst, super sød lille pige! håber da jeg kommer til at se mere til dig og hende snarest, elsker søde dukkebilleder
nightfly
Antal indlæg : 247 Age : 37 Geografisk sted : Grenå Registration date : 19/12/09
Emne: Sv: Am I pretty? Søn Apr 01, 2012 7:09 pm
Der er lidt lys fra en lampe i baggrunden, men det er hovedsageligt staerinlysene der lyser den lille scene op... ^w^
Jeg håber ozz jeg får tid til at få taget nogle flere billeder...
Dustbunnie
Antal indlæg : 175 Age : 71 Geografisk sted : Århus - sådan omtrent. Registration date : 22/01/10
Emne: Sv: Am I pretty? Man Apr 02, 2012 3:02 am
Meget flot og stemningsfuldt. Jeg kan også godt lide billeder med spejle.