Antal indlæg : 139 Age : 33 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 07/02/12
Emne: April's konkurrence uploads Søn Apr 01, 2012 7:05 pm
Billeder der skal tilmeldes April konkurrence Tema: Påske Prœmie: $20 til Crobidoll fællesordre
Regler: - Du har indtil den 25. April til at uploade billederne, maks to per medlem - Du giver automatisk tilladelse til, at jeg må bruge billedet i andre sammenhœng(uploader bliver krediteret) - Vinderen modtager en gratis kalender i slutningen af året - For at modtage prœmien skal jeg have navn, adresse, telefon nummer i en PM - Alle brugere er velkomne til at poste billeder - Billedet skal vœre jeres, såfremt i har fået tilladelse til at bruge andres, vil jeg have deres tilladelse i en PM - Billedet må godt vœre fra et œldre photoshoot - Det er tilladt at œndre billeder undervejs - Der må vœre så mange dukker på billedet som I har lyst til - Jeg kontakter vinderen med PM den 2. i hver måned - Man kan stemme mellem den 26. og indtil den 1. i hver måned. - Alle spørgsmål og kommentarer skal postes her, ingen kommentarer eller spørgsmål i denne tråd.
PDQ
Antal indlæg : 12 Age : 33 Geografisk sted : Sletterød Registration date : 31/10/11