Jeg vil lige gøre klart, at dette ikke er min dukke. Det er min mors. Men min mor bruger aldrig internettet og kan slet ikke finde ud af at tage billeder og lægge dem op, men jeg synes det er synd ikke at vise hendes fødselsdagsgave frem. Hun fik en SOOM Faery Legend Idrial af mig, og da hun er helt besat af feer, ramte det bare plet. Hun er så glad for hende. Billederne er bare hurtigt taget med et mobil kamera, bare for at vise hende frem, så det er ikke de vilde fotoskills jeg udviser. Haha.
Min mor har valgt navnet Hazel, pågrund af hendes brune hår. Undskyld for flyaways. Wiggen er ret slidt. Jeg må på jagt efter en ny. Haha.
Sidst rettet af Akatsuki Fre Apr 06, 2012 2:47 am, rettet 1 gang
FrkLynge
Antal indlæg : 139 Age : 33 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 07/02/12
Jeg kan godt forstå at din mor er glad for hende. Hun er virkelig kær...og lillebitte hvis jeg husker rigtigt? Hvis du får lov af din mor, så må du endelig gerne lave et "rigtigt" photoshoot af hende *hint hint*
Vores mødre ligner hinanden mht. internet skills. Min mor lige netop finde ud af at tjekke sin email, men så heller ikke mere XD
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
FrkLynge: Tusind tak. Jeg har fået lov at stjæle hende med ud til min veninde, som har meget bedre forstand på at tage billeder end mig, så der kommer nogle ordenlige.
Pallas: Tak. Ja, hun er så meget mindre end jeg havde forestillet mig, men det synes jeg gør hende delikat. Haha, jeg er helt sikker på, jeg nok skal få nogle ordenlige billeder af hende snart!
Min mor er faktisk typen der godt kan lære at bruge en computer (hun klare sin touch mobil virkelig godt), men hun gider ikke lære det.
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Efterårs farver [SOOM Faery Legend Idrial] Søn Apr 08, 2012 7:03 am
Hvor er hun bare fin! :3 Glæder mig til du tager hende med hjem til mig, så jeg kan snuppe nogle fine billeder af hende!