Jeg har lige hentet hovedet til den DollZone 1/4 modded Annie jeg købte på DOA til nytår. DVS Jeg hentede det igår, men da havde jeg travlt med at sætte øjne i og den slags og fik ikke postet. Jeg er bare SÅ glad for hvordan hendes face-up er blevet. Ikke blot synes jeg hun er blevet flot, men face-uppen udtrykker også lige den personlighed jeg havde i tankerne for hende.
Face-up: Kesha Øjne: Ginarolo på DOA Wig: Leeke
Dustbunnie
ShadowCatty
Antal indlæg : 45 Age : 33 Geografisk sted : Århus Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Et hoved højere. (Dz Annie mod) Tors Apr 26, 2012 2:59 am
Nej hvor ser hun altså sød ud!
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Et hoved højere. (Dz Annie mod) Lør Apr 28, 2012 5:28 am
Hvor er hun fin! Det er en rigtig fin faceup - jeg kan godt lide farverne og det lidt uskyldige udtryk som hun får.
Dustbunnie
Antal indlæg : 175 Age : 71 Geografisk sted : Århus - sådan omtrent. Registration date : 22/01/10
Emne: Sv: Et hoved højere. (Dz Annie mod) Søn Apr 29, 2012 1:47 am
Tak ShadowCatty og Prinsessen.
Jeg har meget længe ønsket mig en dukke med face-up fra Kesha. Hun er bare SÅ dygtig og så er hun i Frankrig. Men det har taget sin tid med Vendelin. (Annie) Hun havde hovedet i næsten to måneder. Jeg kunne dog godt finde på at få en anden face-up fra hende engang for det var bestemt ventetiden værd.
Dustbunnie
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Et hoved højere. (Dz Annie mod) Søn Apr 29, 2012 2:58 am