Antal indlæg : 175 Age : 71 Geografisk sted : Århus - sådan omtrent. Registration date : 22/01/10
Emne: Jahhhh en mand! (DZ Ray) Lør Maj 12, 2012 11:35 am
For nogen tid siden købte jeg en tan DollZone 1/4 Ray fra en sælger i Spanien. Nu er han tilbage fra face-up og hans rigtige wig kom igår. Jeg er bare SÅ glad for ham!
Jeg er ked af at jeg ikke har nogle mere fancy billeder af ham, men det er så svært for mig at tage billeder fordi jeg ikke sådan kan springe omkring. Han hedder for øvrigt Vincent.
Dustbunnie
PotatoMash
Antal indlæg : 235 Age : 30 Geografisk sted : Jylland Registration date : 29/03/12
Emne: Sv: Jahhhh en mand! (DZ Ray) Lør Maj 12, 2012 7:58 pm
Ham Vincent er en rigtig flot herre ! Jeg synes specielt godt om hans øjne også, de har et fint skær
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Jahhhh en mand! (DZ Ray) Lør Maj 12, 2012 8:48 pm
Jeg synes det er et fint billede. Minder mig lidt om et skolefoto : D
Han er super sød. Kan rigtig godt lide farverne og hans wig passer rigtig godt til ham
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Jahhhh en mand! (DZ Ray) Lør Maj 12, 2012 11:20 pm
Tillykke med ham. Han er rigtig fin. Lækker face-up, hvem har malet ham? Vincent er desuden et meget flot navn.
Dustbunnie
Antal indlæg : 175 Age : 71 Geografisk sted : Århus - sådan omtrent. Registration date : 22/01/10
Emne: Sv: Jahhhh en mand! (DZ Ray) Man Maj 14, 2012 7:13 am
Tak skal i have.
PotatoMash hans øjne er fra Mako-Eyes. Da de startede kunne man vælge et par ekstra øjne gratis for hvert par man købte.
jeanet kaulitz jeg tog faktisk også billedet for først og fremmest at vise hans face-up og wig så det er jo et portræt.
Akatsuki det er Xhanthi som har lavet hans face-up. Hun er ganske vist i USA, men har ikke noget problem med at skrive værdien af pakken som det man har betalt for face-uppen. Jeg mener, så man ikke kommer til at betale told af sit hoved for anden gang.
Jeg er faktisk efterhånden kommet til den overbevisning at det kan betale sig at få en rigtig god face-up artist til at male sine dukker. Det har bare så stor betydning for hele dukkens udstråling.
Dustbunnie
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Jahhhh en mand! (DZ Ray) Tirs Maj 15, 2012 2:08 am
han er dejlig, flot faceup og flot hudfarve han har
Vincent
Antal indlæg : 215 Age : 39 Geografisk sted : Give Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Jahhhh en mand! (DZ Ray) Tirs Maj 15, 2012 2:43 am
han er fin :3 og ja vincent er et fint navn ;D ej han er rigtigt flot at se på ^___^
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Jahhhh en mand! (DZ Ray) Tirs Maj 15, 2012 7:03 am
Han er rigtig fin og hans faceup er blevet virkelig flot! Han har også en rigtig nice tan!!
Og yay for MakoEyes! Er det første eller anden generations øjne du har? Jeg har kun anden generation, og de er virkelige gode i forhold til prisen, synes jeg
Dustbunnie
Emne: Sv: Jahhhh en mand! (DZ Ray) Man Maj 21, 2012 11:06 am
mystearica tak. Jeg synes også DollZone tan er SÅ flot. Jeg var så ked af da de holdt op med at lave den.
Vincent tak. Han er faktisk opkaldt efter den mandlige hovedperson i en gammel TV serie som hed Skønheden og udyret fra 1997. Han ligner ham jo ikke af udseende, men hans personlighed ligner.
Prinsessen tak. Ja Xhanthi er bare SÅ dygtig. Jeg regner ikke med det bliver den sidste jeg får fra hende. Det må være første generation øjne for jeg bestildte dem lige efter de havde åbnet. (Og betalte for to par, men fik fire)