Antal indlæg : 33 Age : 30 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 01/06/11
Emne: Box opening: Doll-Leaves Lilith [Mange billeder] Lør Maj 26, 2012 10:35 am
Så fik jeg min tredje dukke i mandags. Det er en Doll-Leaves Lilith, et impulskøb, men hun er så fin at jeg nok ikke ender med at skille mig af med hender! :3 Jeg har ikke valgt et navn et hende endnu, men jeg leger lidt med "Freya" eller sådan noget i den stil.
Hun er uden face-up, så det må jeg så igang med at lære (derfor står der MSC på ordren ;).
Jeg ELSKER kassen! Sort og flot og lækker! Og langt mere robust end Doll-Zones..
Yes yes yes, alting er der :D
Der er noget uhyggeligt ved dukker (og mennesker) uden øjenbryn..
Nej hvor jeg hader den her paryk! Pandehåret er akkurart for kort til at sidde ordentligt til siden, og akkurart for langt til bare at hænge >:C
~♥
Over and out - Alex
PotatoMash
Antal indlæg : 235 Age : 30 Geografisk sted : Jylland Registration date : 29/03/12
Awww, hvor er hun sød :3 Doll Leaves laver gode kasser, synes også den der var med til min Fay var rigtig god ! Det er en skam med hendes wig, den er ellers fin, måske kan det fikses med en lille spænde, forhåbentligt 83 Men anyway, tillykke med hende!
PrinceNaru
Antal indlæg : 67 Age : 28 Geografisk sted : Fyn Registration date : 10/04/11
hvor er hun bare kær!! Jeg glæder mig til at se mere til hende og hendes face-up! =D
CakePie
Antal indlæg : 33 Age : 30 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 01/06/11
Emne: Sv: Box opening: Doll-Leaves Lilith [Mange billeder] Ons Maj 30, 2012 11:04 am
Ehehehe tak x3
Jeg skal nok prøve ikke at give op på at få lavet det face-up.. xD
Kirie
Antal indlæg : 152 Age : 33 Geografisk sted : Glostrup Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Box opening: Doll-Leaves Lilith [Mange billeder] Tors Maj 31, 2012 5:48 am
aww hvor er hun dejlig! tillykke, vi må håbe hun bliver hos dig længe xD elsker hendes trøje! jeg kunne godt finde på at gå på jagt efter sådan en til mig selv =P
CakePie