Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Hvad er det pæneste set tøj du har?

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Kinu
Moderator
Kinu


Antal indlæg : 149
Age : 40
Geografisk sted : København
Registration date : 29/12/08

Hvad er det pæneste set tøj du har? Empty
IndlægEmne: Hvad er det pæneste set tøj du har?   Hvad er det pæneste set tøj du har? Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 7:42 am

So, jeg husker noget om for noget tid siden om at nogen her inde spurgte hvad det ellers legendariske Dollheart fer-set var, og idag faldt jeg over denne fantastiske blog som blandt andet har et indlæg om fer-sets: http://bjdsforbeginners.blogspot.dk/2011/06/dollheart-fer-and-you.html

I den anledning kom jeg til at tænke på om der er andre i danmark der har fer sets? Jeg ved at Lucie og jeg har et hver men er der flere som jeg ikke kender til? Er der evt. nogen der har mini udgaver?

Og nu vi er igang, hvad er det pæneste sæt tøj du har til dine dukker generelt?

Post gerne billeder og links Very Happy (jeg skal lige have taget nogle billeder selv men så poster jeg også Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad er det pæneste set tøj du har? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det pæneste set tøj du har?   Hvad er det pæneste set tøj du har? Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 12:14 pm

Jeg ejer ikke selv et Fer sæt, da jeg kun har én pige dukke, som er en Yo-SD.

Jeg tror, det flotteste sæt tøj, jeg ejer, er Rabbit Fantasia sættet fra DollHeart's Alice in Dark Wonderland 2011 kollektion.

Hvad er det pæneste set tøj du har? 20120425_02
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Hvad er det pæneste set tøj du har? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det pæneste set tøj du har?   Hvad er det pæneste set tøj du har? Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 9:55 pm

Interessant emne. Smile

Fer-sæt har jeg ikke nogle af, men jeg har set flere af dem i virkeligheden, og de er virkelig skønne!

Mit pæneste sæt tøj er helt klart et jakkesæt. Jeg har nogle stykker af forskellige mærker (Luts, 4D osv), og et af dem udmærker sig helt utroligt. Det er fra Freedom Teller og har nogle virkelig gode detaljer, som får det til at ligne rigtige jakkesæt (såsom syningerne på lommerne, antal knapper, slids,osv). Jeg har ikke nogle billeder af det endnu, men har et photoshoot under opsejling. Smile
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Hvad er det pæneste set tøj du har? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det pæneste set tøj du har?   Hvad er det pæneste set tøj du har? Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 10:21 pm

Jeg ejer et sort Fer sæt i YoSD størrelsen, og jeg elsker det virkelig. Tror det er vokset fast på en af mine piger, så meget som hun går i det. Laughing

Men det sæt jeg anser som værende det bedste kvalitet er klart mit BTSSB sæt. Det er alle pengene værd!
Har lige et dårlig billede af det:
Hvad er det pæneste set tøj du har? 7064091305_c9fccb3e91_z
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
MorbidNeeds

MorbidNeeds


Antal indlæg : 185
Age : 39
Geografisk sted : Sydfyn
Registration date : 29/12/10

Hvad er det pæneste set tøj du har? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det pæneste set tøj du har?   Hvad er det pæneste set tøj du har? Icon_minitimeSøn Mar 30, 2014 9:11 am

Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Hvad er det pæneste set tøj du har? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det pæneste set tøj du har?   Hvad er det pæneste set tøj du har? Icon_minitimeMan Mar 31, 2014 4:01 am

Fer settet er ret flot, men synes selv dette DollHeart sæt - som jeg desværre må af med - er flottere Razz

Hvad er det pæneste set tøj du har? DSC_0024_zps7f986c4c
Detaljegraden er bare fantastisk. DollHeart er vilde til at lave dukketøj Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Sponsoreret inhold





Hvad er det pæneste set tøj du har? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det pæneste set tøj du har?   Hvad er det pæneste set tøj du har? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad er det pæneste set tøj du har?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: BJD-diskussion :: Generel dukkediskussion-
Gå til: