Her er et par billeder af mit nyeste skud på stammen, min Infinitidoll Yuki som jeg købte af en på DoA. Han hedder Chiaki og er guitarist.
Han er lidt af en flirt så det varede ikke lang tid for ham at finde pigen i huset (er på ferie hos mine forældre og min lillesøster Hirin's Supia Rosy er pt den eneste pige bjd her)
Hans face-up er lavet af hans tidligere ejer, men syntes den passer så godt til hans personlighed at jeg har valgt at beholde den (til jeg får en air brush - og kan finde ud af at bruge den)
Han har lånt Kei's krop.
Sidst rettet af Ponpyon Søn Jul 08, 2012 12:48 am, rettet 1 gang
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Han er virkelig flot! Ville dog ønske vi kunne have set ham bare lidt tættere på, så man bedre kunne se hans fine face-up. XD Btw, hans wig er lækker - er den fra Crobidoll?
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Han er virkelig flot! Ville dog ønske vi kunne have set ham bare lidt tættere på, så man bedre kunne se hans fine face-up. XD Btw, hans wig er lækker - er den fra Crobidoll?
skal nok tage et senere. ja tror den er fra crobidoll, men har købt den gennem en herinde fra så er ikke 100%.
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Introducing Chiaki [Infinitidoll Yuki (x-mas 2009 event head)] Søn Jul 08, 2012 12:49 am
så er der kommet et close-up billede op
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08