Antal indlæg : 404 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 09/02/10
Emne: Elisabeth at the beach Lør Jul 07, 2012 3:31 am
Så var jeg lige i sommerhus x'D Og det lå ret tæt på havet, så den sidste aften jeg var der tog jeg Elisabeth under armen og lod hende se havet for første gang!
Alle billederne er taget inden for den samme time i solnedgangen ^^ (Ved ikk hvorfor billederne er så forskelligt belyst x'D) Ris og Ros er meget velkomne : D
Elisabeth havde en god dag ^^
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Elisabeth at the beach Lør Jul 07, 2012 3:48 am
Solnedgange giver bare sådan et lækkert lys til billeder! Tror den varierende belysning kan have noget gøre med solens placering. Om den kommer forfra, bagfra eller fra siden. ^^ Anyways det er nogle gode billeder og din pige er super sød. Jeg elsker hendes kjole. XD Er især vil med billede 6 og 8.
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Elisabeth at the beach Ons Jul 11, 2012 4:50 am
Synes det er en rigtig god serie billeder.
Er også vild med den forskellige belysning, og synes hendes uskyldige udseende passer rigtig godt til stemningen i billederne
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: Elisabeth at the beach Ons Jul 11, 2012 11:58 am
Dejlige billeder - skøn stemning. Hun ser næsten levende ud på nogen af billederne. Edit: Hun ser faktisk levende ud på alle billederne. Og meget sød...
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Elisabeth at the beach Tirs Aug 21, 2012 8:16 pm
Rigtig dejlige billeder! Hun er virkelig fin og "blød" at se på og passer rigtig godt ind i de afdæmpede omgivelser. Jeg kan bedst lide, når hun ikke har strømper på, fordi deres sorte striber bryder "sartheden" lidt. Hendes poseringer er fine og naturlige hele vejen igennem. Jeg ville have rettet horisontlinjen op på et par af dem, men det er nok smag og behag. Anyway, fin billedserie!