Hentede min pige på posthuset den anden dag, og for søren hvor er hun bare sød!! Ville gerne have haft de horn der kom med afi hovedet, men bryder mig ikke rigtig om fantacy hovedet og jeg er total vild med hati hovedet, så det blev som det blev : ) Hun hedder Uun og skal være en blanding mellem noget nordisk mytologi og pokemonen deerling xD dvs. at hun skifter udseende/horn efter sæson. Wiggen er lånt, og lige lovlig gul efter min smag xD øjnene var egentlig til min alk, men snes de er så flotte til hende, at hun nemt kan komme til at beholde dem, fy uun!
lille bobleplastorm xD
åh det søde ansigt!
Hun kom kun med 'cute hands', jeg havde ikke rigtig råd til at købe 'basic hands' da der var mulighed for at købe det hos soom, og lige pludselig var det for sent xD men så længe det ikke var 'fist handes hun kom med, så gør det egentlig ikke så meget, for 'cute hands' er egentlig ret cute lol
og måske er jeg bare ikke helt vant til hende endnu, men indtil videre er hun svær at posere med, mest fordi hun ikke har noget fodled, så hun har ikke så mange muligheder og får let overbalance. men mon ikke jeg får det lært :3
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Uun <3 Boxopening (SOOM Free choice event Hati head/afi body) Ons Aug 22, 2012 12:08 am
Nej, hvor er hun sød. Tillykke med hende. Jeg er helt vild med den lille hale.
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Uun <3 Boxopening (SOOM Free choice event Hati head/afi body) Tors Aug 30, 2012 12:14 am
Aw, hvor er hun bare dejlig! Mange gange tillykke med hende. ^^ Kommer helt til at tænke på, at det er alt for længe siden jeg har brugt mine fantasy parts på min Afi. XD