Box-opening Resinsoul Ni (Enat in bubblewrap hell)
Forfatter
Besked
BakaYukiko
Antal indlæg : 77 Age : 34 Geografisk sted : Danmark =P Registration date : 27/02/09
Emne: Box-opening Resinsoul Ni (Enat in bubblewrap hell) Ons Nov 07, 2012 7:47 am
Modtog ENDELIGT min første tiny i dag.. (og NØJ hvor ER hun lille! blev helt overrasket over hvor lille hun er! =O) Beklager den elendige belysing og dårlige billedkvalitet.. men har kun min iphone
KASSE!
Mich: Nogen har tømt flere ruller tape... Me: .... Mig og tape.. HADER tape D:
Me: SEEE! Bubblewrap! Iris: Heh.. Nogen har tømt en butik for bubblewrap..
Mich: se lige hvor lille den bubblewrap pakke er! Iris: HMPF! >>
Me: NÅ lad os skrælle alle lagene af bubblewrap af! Mich: uhhh... Iris: >>..... <<...... >.<
En eksplosion af bubblewrap senere:
Mich: Tasken er ENDNU mindre! Iris: Uanset hvad er ondskab bare meget kompakt! fandt jeg selv ud af til Halloweentræffet.. *shudder* Mich: SLUDDER! Yuki! Åben den! *kramme bamse*
NÅRH! Se en mini gave i tasken! Mich: BORING get on with it!
Uhhh! tøj! Mich: Suspense!
SE! HÅR! Mich: Meget rødt.. Iris: hah! der er en lilla en også! sikke et underligt farvevalg! *prøve at se ligeglad ud*
OH! hvem har brug for Halloween kostume! BUBBLEWRAP MUMMIES!! Mich: HAH XD
Ingen øjne.. Se Iris.. FAAARLIG! uhhhh Enat: ..... Iris: EEEEK!! Mich: ... >> Come on.. Hun er sygt kær! Se lige hvor lille hun er! :,D
SÅDAN DER, Lidt hår og nogle øjne.. Nåååååh.. Mich: hvor er hun SØD! må jeg holde hende? *Række ud efter og kravle over puden* Iris: HMPF.. Så rødt hår klæder hende? OG?! Det er sikkert ikke lige så blødt som mit!
Okay okay.. men vær forsigtig.. hun ser så lille ud! Mich: det er okay bette ven, her.. lad os give dig en trøje på, du mås fryse helt vildt! O.O Dit hår er vildt blødt! Iris: *skumle!*
*Enat kravler længere op på Mich og vinker til mig* Ja hej med dig bette ven! Velkommen i familien, Enat! Mich: Enat? Iris: Betyder lille flamme.. *Skumle i et hjørne*
*Mich pakker Enat ind i hendes dyne* Mich: hvad var der i den lille pakke? OHH! Lad os se! Iris: *stadigt skumle for sig selv, mumlende noget om hun er MINDST lige så sød* Enat: *putte sig godt til rette ved Mich og kigger med*
Et lille armbånd! .. Tror jeg det er! jeg er ikke sikker! =O
Det var vores lille Box opening! ^^ Mich og Enat hygger, elelr hun sover og han sidder bare med hende XD Han sidder ikke engang med sin bamse og det gør han ellers altid =O iris er stadigt sur.. tror hun stadigt hader tinies efter den tur til Halloweentræffet hvor hun blev overfaldet og så er hun vist ogsp meget Jaloux
Gæst Gæst
Emne: Sv: Box-opening Resinsoul Ni (Enat in bubblewrap hell) Fre Dec 07, 2012 1:53 am
Hvor er hun sød og den røde wig er rigtig pæn til hende og du er ikke den eneste der hader tape jeg plejer at få viklet mine fingre ind i det XD
Box-opening Resinsoul Ni (Enat in bubblewrap hell)