Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

My future lamb! (Autumn walk Linus)

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
PotatoMash

PotatoMash

Antal indlæg : 235
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

My future lamb! (Autumn walk Linus)  Empty
IndlægEmne: My future lamb! (Autumn walk Linus)    My future lamb! (Autumn walk Linus)  Icon_minitimeFre Dec 21, 2012 11:33 pm

Bestilte i oktober, via en form for lotteri en autumn walk Linus, fra Bluefairy, da de slog sig sammen med Minoru World Smile Originalt er denne limited edition en dreng, men spurgte pænt om jeg måtte få et genderswitch, og det måtte jeg godt, så hun skal være min fremtidige lille lamme pige!

My future lamb! (Autumn walk Linus)  8293008109_dae156bceb_z

The boooox!

My future lamb! (Autumn walk Linus)  8294063014_837b123695_z

The goodies! Autumn walk sættet er så fint >.< Men...Den der knottede reb-ting? Er der nogle der har et bud til hvad det er for jeg er godt nok helt blank!

My future lamb! (Autumn walk Linus)  8294063142_c40a7ddf6c_z

Og der var den lille dame! Hun er white skin, selvom det ikke ses så godt, det var blevet lidt sent da jeg tog billederne, desværre ): Men hun har de sødeste øjne!

My future lamb! (Autumn walk Linus)  8293008579_3398634eaf

Fully dressed! Hendes default wig er ikke så fluffy, men synes den jeg købte fra luts engang i september klædte hende bedre :3 Skulle skynde mig at pakke hende sammen igen til aftensmad, så nåede slet ikke at få hende ordenligt klædt på lol

My future lamb! (Autumn walk Linus)  8294063426_dc4209e9ca_z

Og her er de to små damer til sidst ! Smile På firma fotoet af Linus-moldet, ser han så så sørgmodig og en smule ked ud, men da jeg pakkede op, havde hun et fint lille smil, og en varm fremtoning! Smile
Tilbage til toppen Go down
Manna

Manna

Antal indlæg : 719
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

IndlægEmne: Sv: My future lamb! (Autumn walk Linus)    My future lamb! (Autumn walk Linus)  Icon_minitimeLør Dec 22, 2012 1:47 am

Hun er altså så dejlig <3 Det var godt at hun smilede da hun kom hjem til dig 8D
Chazzi

Chazzi

Antal indlæg : 680
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

IndlægEmne: Sv: My future lamb! (Autumn walk Linus)    My future lamb! (Autumn walk Linus)  Icon_minitimeLør Dec 22, 2012 1:59 am

Årh, hvor er hun bare kær! Bluefairy dukker er så søde. :3
Mange gange tillykke med hende.
http://tjassi.blogspot.dk/
PotatoMash

PotatoMash

Antal indlæg : 235
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

IndlægEmne: Sv: My future lamb! (Autumn walk Linus)    My future lamb! (Autumn walk Linus)  Icon_minitimeLør Dec 22, 2012 3:34 am

Manna - Ja, blev gladeligt overrasket xD Nu er jeg også færdig med at klage over hende 8D

Chazzi - Tusind tak ;-; Synes også rigtig godt om alle bluefairy's, hende her er ingen undtagelse :3
NeighborsGirl

NeighborsGirl

Antal indlæg : 40
Geografisk sted : jylland
Registration date : 13/11/12

IndlægEmne: Sv: My future lamb! (Autumn walk Linus)    My future lamb! (Autumn walk Linus)  Icon_minitimeLør Dec 22, 2012 11:14 pm

omg hvor er hun bare kær :3 jeg ville slet ikke ikke at producenterne ville gøre sådan nogle ting for en xD
Akatsuki

Akatsuki

Antal indlæg : 813
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

IndlægEmne: Sv: My future lamb! (Autumn walk Linus)    My future lamb! (Autumn walk Linus)  Icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 7:19 am

Hun er godt nok kær! Pænt af firmaet, at de ville lade dig købe en pigekrop i stedet for en drengekrop! Tillykke med hende. Smile
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: My future lamb! (Autumn walk Linus)    My future lamb! (Autumn walk Linus)  Icon_minitime

My future lamb! (Autumn walk Linus)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hvad er det du har på hovedet? [KD borry/DZ lamb]
» Adamski mangler sin wig. (KD Borry/DZ lamb/DZ Feillian)
» New Autumn Clothes [Claudia]
» blood red autumn [MNF Chiwoo]
» Out for a Walk [Withdoll Aiden]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Ankomst- og træfgalleri-
Gå til: