Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Hvilken nationalitet er din dukke? Søn Dec 23, 2012 10:46 am
Fordi jeg sad og ledte efter arabiske navne for nogle dage siden, kom jeg til at tænke på, hvor mange forskellige navne jeg er stødt på her på RG. Alt fra danske navne til japanske, russiske, franske og engelske. Men kunne godt tænke mig at høre i dybden, hvilke lande jeres dukke er fra, hvad deres nationalitet er, eller bare hvilket kontinent de er fra?
De dukker jeg har hjemme er alle, undtagen en, fra en fantasy verden, og derfor er landene og sprogene ikke det samme som vores, men jeg navngiver derimod mine characters i forhold til hvordan landene ligger i forhold til vores verden. Først har vi Estelle, Andrew, Scarlet, Nadine og Rachel. De er alle fra et land der hedder Larika. Larika ligger cirka i nærheden af England i vores verden, og derfor har jeg giver dem engelske navne. Ainan, Yashi og Darin er også fra Larika, men de er en race af magiske mennesker, der levede i landet langt tid før de "normale" mennesker kom dertil, og derfor snakker de et andet sprog og har navne jeg selv har opfundet. Gerda er en lidt sjov sag. Hun er fra et ørken land, der hedder Karr, som originalt var bestående af "arabiske" mennesker, men så kom der hvide tilflyttere, som blandt andet bragte et helt nyt (skandinavisk) sprog med sig. Deres kulturer blandede sig i mens befolkningen stille og roligt lærte at leve sammen i fred og harmoni. Så landet har to officielle sprog alle lærer i skolen. Så derfor kan mine characters derfra hedde både skandinaviske og arabiske navne, Gerda er så en af dem med skandinavisk navn.
rocoSTAR
Antal indlæg : 64 Age : 30 Geografisk sted : Danmark, Næstved Registration date : 20/10/12
Emne: Sv: Hvilken nationalitet er din dukke? Man Dec 24, 2012 7:41 am
Jeg har kun 2 lige nu, men jeg har mange characters, og de har næsten alle forskellige nationaliteter xD
Theodorian James Seras & Jacclyn Grey Seras - er begge fra England. Jeg er ikke sikker på hvor jeg har fået navnene fra (jeg skabte dem omrkring da jeg var 13~14 år ).. lige bortset fra deres afternavn selfølgelig. xD
Oliver "Von Nacht" - er fra Tyskland, og "Von Nacht" er han kunstner navn ;B
Damini Céleste Thomas - Frankrig selvom jeg har fundet ud af at navnet Damini er Indisk (tror jeg)
Sasja - (ufærdig character .__.) Rusland
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Hvilken nationalitet er din dukke? Ons Dec 26, 2012 1:22 am
Jeg har faktisk kun to nationaliteter i min story og nu hvor jeg tænker over det, vil jeg faktisk gerne have flettet nogle flere ind. Må i gang med at sætte hjernen i blød. xD
Hazuki og Takumi er fra Japan. Trent, Shay, Melissa og den dukke jeg venter på (som pt. er navnløs) er fra England.
MorbidNeeds
Antal indlæg : 185 Age : 39 Geografisk sted : Sydfyn Registration date : 29/12/10
Emne: Sv: Hvilken nationalitet er din dukke? Søn Mar 10, 2013 4:04 am
Drengene under mit tag kommer fra lidt forskellige steder spredt rundt om i verdenen: Rusland, England, Frankrig, Asien, Amerika.
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Hvilken nationalitet er din dukke? Søn Mar 10, 2013 7:10 am
Deres historie vil forhåbentligt komme snart...er så langsom til at få dem gjort færdige ^^"
Hirin
Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Hvilken nationalitet er din dukke? Søn Mar 10, 2013 9:55 am
mine dukker er alle fra asien XD
Chunhei, Ahjoo & Junki er alle fra Sydkorea Psyche har ikke rigtig nogen nationalitet da hun er dukke, men hun ser asiatisk ud
Sidst rettet af Hirin Man Sep 02, 2013 8:16 am, rettet 1 gang
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Hvilken nationalitet er din dukke? Man Sep 02, 2013 2:37 am
Jeg tænker ikke så meget over hvilken nationalitet mine dukker har, men nogen af dem ligger dog fast.
Gelsomina Antonioni er fra Itaien. Begge hendes navne kommer fra italiensk filmkunst, og hun er min personificering af italienske film.
Anne Elliot er fra England. Hun er opkaldt efter en karakter fra Jane Austens bøger, og da Anne Elliot i bogen er fra England, så er min Anne Elliot også.
Featherstone søstrene hører til i en opdigtet verden, der er lidt en blanding af New Orleans og London.
Rensten har ikke en bestemt nationalitet.
Vincent
Antal indlæg : 215 Age : 39 Geografisk sted : Give Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Hvilken nationalitet er din dukke? Man Sep 02, 2013 6:37 am
3 af mine er fra Usa. 1 fra england To er fra nowhere (heaven og hell ) 2 fra Japan En fra en fantasy verden så ved ik hva land det ville være.