Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Jasper, one shot (Dollstown Hue) Tirs Jan 08, 2013 9:56 pm
Lige et enkelt af min Jasper, der endelig har fået sine briller ^^ Nu mangler han kun sin nye wig, så er han ved at være som han skal. Håber han kan passe den, for damn den dreng har et stort hoved!
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Jasper, one shot (Dollstown Hue) Tirs Jan 08, 2013 10:10 pm
Hvor er han skøn ! Er vild med den paryk ellers Hvor er det dejligt at se så meget til dig herinde igen, godt du har fået dukke gnisten tændt igen
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Jasper, one shot (Dollstown Hue) Ons Jan 09, 2013 8:04 am
Min første tanke er; hipster!
Han ser godt ud og det klæder ham med de briller. Hvilken slags paryk skal han have i stedet for? Jeg synes han er ret fin med denne her, men jeg glæder mig til at se hvad du har planlagt med ham
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Jasper, one shot (Dollstown Hue) Tors Jan 10, 2013 2:38 am
Han er altså bare en lækker lækker ung mand...
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Jasper, one shot (Dollstown Hue) Tors Jan 10, 2013 2:39 am
Tusind tak for jeres kommetarer
Prinsessen: Han skal stadig have en sort wig, men med en stribe lyst hår i den
Pallas Moderator
Antal indlæg : 345 Age : 38 Geografisk sted : Nørrebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Jasper, one shot (Dollstown Hue) Tors Jan 10, 2013 6:25 am
Jeg har altid haft en svaghed for Dollstowns dukker...og din Jasper er ingen undtagelse. Ligesom som Prinsessen, så tænkte jeg også Hipster! Dem har jeg også en svaghed for, så det gør heller ikke noget
Hvor har du fundet brillerne henne? Jeg synes ofte, at dukke briller er meget store og egentlig ikke ser særlig realistiske ud. Det her gør de her ikke, hvilket jeg synes er ret fedt.