Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Charlotte (Volks SD10 Sara) Ons Mar 06, 2013 11:49 pm
Min nye pige, Charlotte, kom i går uden told (på trods af, hun kostede mig $300). Hun har ikke nogen krop pt. fordi en veninde har lånt den, så Charlotte lånte lige Gerda's SD10 krop. (Den matchede godt, så gad vide, om de er hen ad lige gamle?) Wiggen tilhører også en af mine andre piger, da Charlottes stadig kun er en order på Taobao. Men den hun får bliver stort set magen til bare i rødlig brun. Øjenfarven er også forkert. Hun skal have lysegrønne øjne, men vil ikke købe glas, når hun alligevel skal have et par urethane snart, så bruger bare dem der fulgte med hende, som nu også er meget flotte.
Men mød Charlotte. Hun er 22 år, og hun er Estelle's lillesøster. Charlotte by fushite, on Flickr[url][/url]
MorbidNeeds
Antal indlæg : 185 Age : 39 Geografisk sted : Sydfyn Registration date : 29/12/10
Emne: Sv: Charlotte (Volks SD10 Sara) Tors Mar 07, 2013 2:14 am
Hvor hun fin! Tillykke med hende!
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Charlotte (Volks SD10 Sara) Tors Mar 07, 2013 2:16 am
Ih, jeg er vild med Four Sisters! Tillykke med hende. Hun er fin!
PotatoMash
Antal indlæg : 235 Age : 30 Geografisk sted : Jylland Registration date : 29/03/12
Emne: Sv: Charlotte (Volks SD10 Sara) Tors Mar 07, 2013 2:19 am
Awww, elsker de fine læber og æblekinder owo Hun er rigtig sød! And dem lashes *o*
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Charlotte (Volks SD10 Sara) Tors Mar 07, 2013 9:55 am
Århh, hvor er Charlotte bare fiiin! Tillykke med hende. Du bliver nødt til at tage billeder af hende sammen med Estelle på et tidspunkt.
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Charlotte (Volks SD10 Sara) Lør Mar 09, 2013 4:17 am
MorbidNeeds skrev:
Hvor hun fin! Tillykke med hende!
Tusind tak!
Mary skrev:
Ih, jeg er vild med Four Sisters! Tillykke med hende. Hun er fin!
Ja, elsker også Four Sisters molden! Også i YoSD og SD16 udgaverne. Tusind tak!
PotatoMash skrev:
Awww, elsker de fine læber og æblekinder owo Hun er rigtig sød! And dem lashes *o*
Og hun har tænder! Fine små malede tænder. Tusind tak! :3
Chazzi skrev:
Århh, hvor er Charlotte bare fiiin! Tillykke med hende. Du bliver nødt til at tage billeder af hende sammen med Estelle på et tidspunkt.
Taaaak! Det skal jeg virkelig! Nu har jeg jo lyst til at få den sidste søster hjem, så de alle tre kan fotograferes sammen. XD
Pallas Moderator
Antal indlæg : 345 Age : 38 Geografisk sted : Nørrebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Charlotte (Volks SD10 Sara) Lør Mar 09, 2013 5:05 am