Antal indlæg : 158 Age : 28 Geografisk sted : Fyn Registration date : 13/01/09
Emne: Skiferie n.n Tors Feb 12, 2009 4:42 am
Så er man hjemme fra skiferie igen XD
lovede at tage nogle billeder af lille Shartiro så her er de n.n
undskyld for slørede billeder og hvis de er for store så sig til n.n
Der vandrer en Yeti rundt i baggrunden n.n
Mit ynglings billed n.n
Antal indlæg : 265 Age : 33 Geografisk sted : Amager Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Skiferie n.n Tors Feb 12, 2009 4:47 am
Hehe.. hvor er han fin. ^w^
Men det må have været koldt uden andet end de bukser på OwO
Kan godt lide billederne af da han er kommet indenfor (puden passer i størelsen <3) ^-^
Synes han ser rigtig flot ud.
[yay for refleks - malet med tuch? - SÅDAN EN (eller faktisk 5) HAR JEG OGSÅ!! ^3^)
ChibiShin
Emne: Sv: Skiferie n.n Tors Feb 12, 2009 4:56 am
Zin -> Taak n.n
tja, han er vampyr så hans kropstempratur bliver på den samme kolde tempratur som altid, skulle jeg mene :/
ja han var lidt våd da han kom ind i varmen og puden blev målt efter hans størrelse da jeg lavede den til ham i fødselsdagsgave ^.^ (har desværre ingen billeder af hans fødselsdag, da den foregik i en bil hele vejen >.<)
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Skiferie n.n Tors Feb 12, 2009 4:59 am
aww.. hvor er billederne blevet fine!!
Hvor må det have været kold for Shartiro!!! (selvom han er vampyr) Q____Q MÅ STRAKS LAVE NOGET TØJ TIL HAM!! (går igang nu)
Kan personligt best lide billederne af hvor han kommer inden for! Det ser så varmt ud, og han ser ud til at nyde det
IIH.. glæder mig, til at mine fingre for fat i den lille dreng!! *Q*
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: Skiferie n.n Tors Feb 12, 2009 8:01 am
eej hvor må det der da være koldt O.O
men ellers... gode billeder.. han ser sådan set ud til at have det sjovt ^-^
ChibiShin
Emne: Sv: Skiferie n.n Lør Feb 28, 2009 11:58 pm
Wolter -> tak :3 ja altså han sagde vidst ikke noget om at det var koldt :/ men normalt plejer han jo at være stædig XD ej jeg tror nok jeg villefryse hvis det var mig x3 Du behøver ikke at forhaste dig med at lave tøj til ham n.n han nød godt nok også at være indenfor igen XD den der Yeti i baggrunden skræmte ham sikkert XD
Tiko -> som sagt sagde han ikke noget om kulden XD og tak :3 han nød sikkert at komme væk fra forurendede danmark n.n
Yami
Antal indlæg : 54 Age : 37 Geografisk sted : Sønderborg Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Skiferie n.n Søn Mar 01, 2009 7:15 pm
Ej nogle fine billeder ^___^ Jeg håber at du havde en rigtig god tur ^___^ Som nogle andre siger så må det være godt koldt at gå der uden andet end bare bukser ^__^ Men hvis der kommer en næste gang han skal med på skiferie så har han sikkert lidt mere tøj på ^___^