Leg med Adella [Elfdoll Ruru / Volks SD16 hybrid NS]
5 deltagere
Forfatter
Besked
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Leg med Adella [Elfdoll Ruru / Volks SD16 hybrid NS] Tirs Maj 28, 2013 11:57 pm
Jeg har to karakterer hvor dukkerne bare ikke rigtig fungerede som det de skulle; Adella og Sparrow Featherstone (hhv. Volks Garnet og Volks Ruby). Jeg har besluttet mig for hvilke nye dukker jeg vil bruge til de to, men jeg har endnu kun fået det ene hoved hjem. Jeg vil have en NS og en Tan Elfdoll Ruru (som selvfølgelig skal på Volks SD16 kroppe for de kroppe er fantastiske ). Indtil jeg har begge hoveder hjemme, så får jeg ikke rigtig arbejdet på Adella, men hun er min forsøgskanin. Alle de her billeder er taget om natten i et forsøg på at lege med lys og skygger og kun en lyskilde. Og så ville jeg se hvor godt kameraet i min iPhone egentlig var. Billederne er bagefter redigeret i Flickr i et forsøg på at forstå Flickrs redigeringsmuligheder i deres App. Få af billederne blev gode nok til at jeg vil vise dem frem...
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Leg med Adella [Elfdoll Ruru / Volks SD16 hybrid NS] Ons Maj 29, 2013 8:53 am
VIRKELIG lækker mold!! :O Hun kan bære begge parykker uden problemer, men er da helt forskudt i den sorte til hende.
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Leg med Adella [Elfdoll Ruru / Volks SD16 hybrid NS] Tors Maj 30, 2013 1:35 am
Det er da gået godt! Jeg kan bedst lide nr. 2. Det er virkelig flot med den slagskygge, og hun er samtidig ikke blevet overbelyst.
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Leg med Adella [Elfdoll Ruru / Volks SD16 hybrid NS] Man Jun 03, 2013 3:49 am
Mange tak
Kurisu - Den sorte paryk er faktisk en paryk som jeg gav hende omvendt på og så indfangede i en side skilning. Den ville slet ikke sidde ordentligt, men jeg er glad for du kan lide den (så er det al besværet værd)
Mary - Tak! Jeg er ret imponeret over kameraet i min tlf. Det er faktisk bedre end mit digital kamera, og jeg er glad for at billederne blev skarpe selvom lyset var dårligt og jeg slog blitzen fra.
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: Leg med Adella [Elfdoll Ruru / Volks SD16 hybrid NS] Man Jun 03, 2013 9:56 am
Hun er altså bare så smuk! (Har selv den samme mold så kan kun forstå hvorfor du gerne vil have hende )
Jeg kan nu meget godt lide den første paryk! Den klær hende ret godt >_<
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Leg med Adella [Elfdoll Ruru / Volks SD16 hybrid NS] Søn Jun 16, 2013 9:55 pm
Det sidste billed er jeg helt vild med, der er hun simpelthen så smuk
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Leg med Adella [Elfdoll Ruru / Volks SD16 hybrid NS]
Leg med Adella [Elfdoll Ruru / Volks SD16 hybrid NS]