Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

Genforening med en gammel ven (Cp Des)

Go down 
+3
jeanet kaulitz
mystearica
Heceta
7 deltagere
ForfatterBesked
Heceta

Heceta

Antal indlæg : 797
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Genforening med en gammel ven (Cp Des) Empty
IndlægEmne: Genforening med en gammel ven (Cp Des)   Genforening med en gammel ven (Cp Des) Icon_minitimeTirs Jun 25, 2013 7:20 pm

Dårlige billeder forude, men nu skal hun deles.

Jeg har været så fantastisk heldig, at få mulighed for at generhverve mig min allerførste dukke.
Fik hende første gang i januar 2006 direkte fra Luts, og nu er hun så hjemme igen. Hun er jo efterhånden en gammel dame. 

Bare lidt random bileder af hende, skal til at arbejde på hendes krop, da hun er gul, grøn og blå nogle steder. Hendes tøj stil er også helt forkert, hun skal være steampunk, som hun var i gamle dage, men det skal lige bestilles først.

men håber i vil tage godt imod Spawn (igen) på forummet Very Happy

Genforening med en gammel ven (Cp Des) IMG_7307_zps64ef441e

Genforening med en gammel ven (Cp Des) IMG_7327_zpsfa447d35

Genforening med en gammel ven (Cp Des) IMG_7320_zps77e84982

Genforening med en gammel ven (Cp Des) IMG_7328_zps7435e414

Genforening med en gammel ven (Cp Des) IMG_7319_zps7de62481

Sidste billed er dårligt i perspektiv, men syntes lyset rammer hendes face up flot. Så crap bonus billed.

Genforening med en gammel ven (Cp Des) IMG_7333_zps91fa113b

Tak fordi du kiggede Smile
Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica

Antal indlæg : 764
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

IndlægEmne: Sv: Genforening med en gammel ven (Cp Des)   Genforening med en gammel ven (Cp Des) Icon_minitimeTirs Jun 25, 2013 10:02 pm

hvor er hun  smuk :Ddet er en fantastisk faceup hun har. den står godt til øjne og hår og så er detaljerne utrolige
jeg elsker bare DES modellen cat
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz

Antal indlæg : 809
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

IndlægEmne: Sv: Genforening med en gammel ven (Cp Des)   Genforening med en gammel ven (Cp Des) Icon_minitimeOns Jun 26, 2013 12:17 am

Den smukke pige Smile

Hvor er det godt du har fået hende igen! Sjovt som man kan savne de kære små
Chuumi

Chuumi

Antal indlæg : 35
Geografisk sted : Nordjylland
Registration date : 12/02/12

IndlægEmne: Sv: Genforening med en gammel ven (Cp Des)   Genforening med en gammel ven (Cp Des) Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 8:27 am

Hun kommer til at se rigtig godt ud i steampunk. Glad på dine vegne, at du fik hende tilbage! Very Happy
Prinsessen
Admin
Prinsessen

Antal indlæg : 817
Geografisk sted : Beijing, Kina

IndlægEmne: Sv: Genforening med en gammel ven (Cp Des)   Genforening med en gammel ven (Cp Des) Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 7:49 am

Hvor er det hyggeligt at du har fået hende tilbage Smile Og hun er jo en køn dame.

Jeg glæder mig til at se hvordan hun kommer til at se ud anno 2013. Rigtig spændende!
Pallas
Moderator
Pallas

Antal indlæg : 345
Geografisk sted : Nørrebro

IndlægEmne: Sv: Genforening med en gammel ven (Cp Des)   Genforening med en gammel ven (Cp Des) Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 9:07 pm

DES er virkelig en flot mold. Jeg har altid godt kunne lide Spawn og glæder mig til at se hende i en 2013-version.
Når du siger, at du har fået hende tilbage, mener du så præcis den samme dukke eller splinterny DES?
Heceta

Heceta

Antal indlæg : 797
Geografisk sted : Holstebro DK

IndlægEmne: Sv: Genforening med en gammel ven (Cp Des)   Genforening med en gammel ven (Cp Des) Icon_minitimeOns Jul 17, 2013 8:49 pm

Pallas - Det er den samme dukke som jeg fik første gang i januar 2006, så hun er en gammel pige efterhånden Smile

Nerdystreak

Nerdystreak

Antal indlæg : 946
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

IndlægEmne: Sv: Genforening med en gammel ven (Cp Des)   Genforening med en gammel ven (Cp Des) Icon_minitimeFre Aug 16, 2013 8:18 pm

Nej, hvor sjovt, at det ER den samme Spawn. Jeg glæder mig til at se hende træde i steampunk-karakter igen. Jeg var altid rigtig glad for dine steampunk-ideer. :3
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Genforening med en gammel ven (Cp Des)   Genforening med en gammel ven (Cp Des) Icon_minitime

Genforening med en gammel ven (Cp Des)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: