Antal indlæg : 41 Age : 32 Geografisk sted : Nordjylland Registration date : 12/01/12
Emne: Så skete det endelig! :D (DollLove Royi) Lør Jan 04, 2014 5:02 am
. En måned før tid ankom min skønne Celeste - nåh ja, jeg skulle selvfølgelig selv hente hende, da hun røg i tolden. Det kostede mig 650 kr. ekstra, MEN da hun er så dejlig, gør det ikke noget <3
The box. Som sagt er det ret tydeligt, at tolden har moret sig med hende...
The box in the box.
Hvad søren er nu det?
Mumien med certifikat og den tilhørende wig, som jeg fik med som gave.
A weird astronaut...
Nu uden hjelm. Hun ser lidt skræmmende ud med det skæve øje, men face-up'en er jeg glad for!
Et styks nakkestempel...
Puha, hun er svær at posere. Jeg tror, hun er for strengt strunget. Hun knirker også... >_>
Jeg købte en mohair wig ved siden af - den ankom også i dag. Jeg havde håbet på, at den var lidt mere lyserød. Den ser desværre også lidt "flad" ud på hende...
Her er hun med den wig, som jeg havde tiltænkt hende. Den passer godt til hendes næsten hvide hud! Den er dog ikke så shiny som på billedet - heldigvis!
Så er der tøjprøvning! Kimonoen, som jeg syede hende i november, sidder ret godt. Heldigvis! Sløjfen foran er bare en midlertidig lukning, indtil jeg får syet de mange lag obi, der skal på.
Hårspændet til hende sidder okay, så det beholder jeg ^^
Så nu sidder hun her og venter ved siden af, mens jeg smider billederne ind
Alt i alt var der ingen skader på hende; ingen chips, misfarvninger, cracks, prikker eller støbningsfejl. Kun ganske ganske små detaljer, som ingen alligevel ser. .
Sidst rettet af Littie Lør Jan 04, 2014 9:21 am, rettet 1 gang
PotatoMash
Antal indlæg : 235 Age : 30 Geografisk sted : Jylland Registration date : 29/03/12
Emne: Sv: Så skete det endelig! :D (DollLove Royi) Lør Jan 04, 2014 5:11 am
Jaaaa, så kom hun ! Tillykke med hende, kan godt lide hårspændet og så ser hun så glad og fin ud
Kakurosu
Antal indlæg : 6 Age : 31 Geografisk sted : Danmark Registration date : 03/04/13
Emne: flot Lør Jan 04, 2014 5:43 am
1 måned FØR tid - hvor er du altså heldig! Celeste kommer til at have det godt hos dig, og sikke en flot kimono, det er næsten synd sløjfen ryger
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Så skete det endelig! :D (DollLove Royi) Lør Jan 04, 2014 8:06 am
Fedt når de kommer hurtigt frem håber du får løsnet elastikken lidt, tror vi alle har oplevet at blive sparket hihi
Hun ser rigtig sød ud
Littie
Antal indlæg : 41 Age : 32 Geografisk sted : Nordjylland Registration date : 12/01/12
Emne: Sv: Så skete det endelig! :D (DollLove Royi) Lør Jan 04, 2014 8:58 am
Tak for de fine kommentarer
Jeg er også ganske sikker på, at Celeste får det godt hos mig. Jeg er allerede vildt glad for hende!
Jeg har fået et tip til at få styr på elastikken - det skal jeg lige lege lidt med
Der kommer flere billeder af hende om lidt, når jeg lige har besluttet mig for, hvor de skal hen...
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Så skete det endelig! :D (DollLove Royi) Lør Jan 04, 2014 9:16 am
Tillykke!! Vildt at du fik hende før tid :O Gid det var mig XD Hendes faceup er dejlig sart og fin, og ret fedt at du fik glasøjne og wig med og det hele. ^^
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Så skete det endelig! :D (DollLove Royi) Lør Jan 04, 2014 9:41 am
Tillykke!! hun er så smuk og sød. det er en smuk Kimono du har lavet til hende og hår smykket passer perfekt.
Littie
Emne: Sv: Så skete det endelig! :D (DollLove Royi) Lør Jan 04, 2014 9:43 am
mystearica skrev:
Tillykke!! hun er så smuk og sød. det er en smuk Kimono du har lavet til hende og hår smykket passer perfekt.
Tusind tak, det var sødt sagt
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Så skete det endelig! :D (DollLove Royi)