Antal indlæg : 345 Age : 38 Geografisk sted : Nørrebro Registration date : 29/12/08
Emne: It's been far to long... [Jules/Unoa Sist] Man Jan 20, 2014 3:59 am
Det er tusind år siden, at jeg sidst har taget billeder af mine dukker. Men da jeg blev færdig med en ny trøje, en krave og et par strømpebukser til Jules i går, var det en oplagt mulighed til at få taget nogle billeder. Jeg kan godt mærke, at det er lang tid siden sidst. Jeg er helt ude af træning. Og så er der selvfølgelig den klassiske brok om dansk vintervejr og mangel på lys.
.....
.....
.....
.....
.....
.....
.....
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: It's been far to long... [Jules/Unoa Sist] Man Jan 20, 2014 4:34 am
hvor er det et sødt sæt tøj det ser fantastisk ud på jules, den med vinter vejr og mangel på lys kender jeg alt for godt.
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: It's been far to long... [Jules/Unoa Sist] Man Jan 20, 2014 6:06 am
Synes bestemt ikke billederne er mærket af manglende lys, tværtimod er de super flotte!! Elsker hvordan der er leget med fokus og poseringer
Og super flot tøj! Hun er bare bedårende
pandachan
Antal indlæg : 47 Age : 33 Geografisk sted : Danmark, Randers Registration date : 19/12/11
Emne: Sv: It's been far to long... [Jules/Unoa Sist] Man Jan 20, 2014 8:07 am
Hvor er hun bare dejlig! elsker tøjet og super flotte billeder, elsker at de er så "rene/åbne" den enkelhed der er over dem, passer godt til hende
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: It's been far to long... [Jules/Unoa Sist] Tors Jan 23, 2014 1:45 am
Poseringen på første billede! Fantastisk! Søde, rolige billeder. Tøjet passer godt til hende, og hun ser så naturlig og fin ud.
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: It's been far to long... [Jules/Unoa Sist] Tors Jan 23, 2014 2:26 am
Hvor er hun fin! Er vild med første billede, hun ser helt levende ud ^^
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: It's been far to long... [Jules/Unoa Sist] Tors Jan 23, 2014 6:00 am
Jeg er altså helt vild med det sæt! Trøjen er bedårende. Du har virkelig poseret din pige godt. Ser bare så realistisk ud. Det er virkelig nogle super fine billeder!
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: It's been far to long... [Jules/Unoa Sist] Fre Jan 24, 2014 7:26 am
Jules er bare alt, alt for sød! Hendes tøj er super fint til hende. Jeg er helt vild med det første billede. Virkelig dejlig posering.
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: It's been far to long... [Jules/Unoa Sist] Fre Jan 24, 2014 8:03 am
Hvor er hun sød og tøjet klæder hende rigtig godt :-)
Pallas Moderator
Antal indlæg : 345 Age : 38 Geografisk sted : Nørrebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: It's been far to long... [Jules/Unoa Sist] Fre Jan 24, 2014 8:47 am
Tak skal I have alle sammen. Dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste so kan lide tøjet. Jeg er også meget glad for poseringen på første billede og ekstremt glad for, at jeg nåede at få et billede. Et milisekund efter at jeg tog billedet væltede hun -forover selvfølgelig. Som dukkeejer udvikler man reflekser som en ninja!
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: It's been far to long... [Jules/Unoa Sist] Tirs Mar 04, 2014 6:14 pm
Dejligt at se hende igen Hun er sådan en bette darling
Elsker også poseringen på første billed.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: It's been far to long... [Jules/Unoa Sist]