Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Ventetråden!

Go down 
+27
Calfuray
Chazzi
Kurisu
Anori
LilGrump
Prinsessen
Kia
FifiIsBored
Akatsuki
PotatoMash
Ponpyon
mystearica
NeighborsGirl
Hirin
Mariehønen
Manna
Miki
PukingRainbows
Heceta
PrinceNaru
Kei
jeanet kaulitz
noodle_kun
Saya
BakaYukiko
blood-devil
Hibari
31 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Næste
ForfatterBesked
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Ventetråden! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 20 Icon_minitimeOns Jul 01, 2015 6:17 pm

Så er 3/5 afbetaling betalt på min Apodoll Melia, yaaay
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 20 Icon_minitimeTors Jul 02, 2015 8:15 am

Fik betalt sidste afbetaling af min IH Lawrence i går, og de har allerede sendt ham. Woop!
Så fik jeg også lige bestilt mig en IH Crow som jeg har sukket efter i 2 uger XD
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 20 Icon_minitimeTors Jul 02, 2015 8:18 am

Anori skrev:
Så er 3/5 afbetaling betalt på min Apodoll Melia, yaaay

Yay, over halvvejs! Sådan Very Happy

Kurisu skrev:
Fik betalt sidste afbetaling af min IH Lawrence i går, og de har allerede sendt ham. Woop!
Så fik jeg også lige bestilt mig en IH Crow som jeg har sukket efter i 2 uger XD

Ihh, tillykke Very Happy Glæder mig til at se Lawrence! Og Crow, når han engang kommer Razz Endte du med ham i fullset?
______________________

Jeg betaler selv lige så langsomt af på min PW Goldie. Der er lang vej endnu Razz
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 20 Icon_minitimeMan Jul 06, 2015 4:21 am

Akatsuki skrev:

Ihh, tillykke Very Happy Glæder mig til at se Lawrence! Og Crow, når han engang kommer Razz Endte du med ham i fullset?
______________________

Jeg betaler selv lige så langsomt af på min PW Goldie. Der er lang vej endnu Razz

Tak <3 Nu har jeg ham snart ;D
Crow er nice! Ja, har købt ham med full set, våbnene vil jeg dog male selv - ligesom jeg vil male ham ;P

Fedt med din Goldie. Det bliver awesome at få flere PW dukker til DK ^^
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 20 Icon_minitimeMan Jul 06, 2015 4:45 am

Kurisu skrev:

Tak <3 Nu har jeg ham snart ;D
Crow er nice! Ja, har købt ham med full set, våbnene vil jeg dog male selv - ligesom jeg vil male ham ;P

Fedt med din Goldie. Det bliver awesome at få flere PW dukker til DK ^^

Ej, hvor bliver det fedt! Very Happy Glæder mig sådan til at se ham!
Og ja, bliver så fedt mere en masse PW dukker! *o*

__________

Jeg fik min Iplehouse Marien i dag I love you
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Ventetråden! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 20 Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 11:06 pm

er her igen ^^ denne gang med en peakswoods romantic ladybee i normal skin. har sat hende på en kort layaway
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 20 Icon_minitimeTors Jul 09, 2015 8:40 am

Yay! Fik min PW White Rabbit Tristan...NO! De havde slet ikke sendt alle ekstra tingene med ;__;" hans tøj og de 3 par Oscar Doll øjne jeg havde bestilt med var der ikke Sad Han ser ikke glad ud over at være helt nøgen. Håber de sender mine ting snart
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Ventetråden! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 20 Icon_minitimeSøn Jul 12, 2015 7:45 am

Så er der ikke længe til at jeg betaler de sidste 200$ på min PW Hunky Dory. :D
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 20 Icon_minitimeOns Jul 15, 2015 2:14 am

Ponpyon skrev:
Så er der ikke længe til at jeg betaler de sidste 200$ på min PW Hunky Dory. Very Happy

Fedt Johanne! Glæder mig til at se hende Very Happy

Modtog selv min IH Lawrence i weekenden. Han er GORGEOUS! *__*
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 30
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Ventetråden! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 20 Icon_minitimeOns Jul 15, 2015 2:33 am

Jeg købte en Minifee Liria i Juni måned som ligger i tolden nu, men selvom jeg har sendt dokumentation ind til tolden, får jeg ikke det typiske automat svar, med den der, "tak for din henvendelse," Besked x.x Er så bange for de ikke har fået min email!
Tilbage til toppen Go down
LilGrump

LilGrump


Antal indlæg : 93
Age : 41
Geografisk sted : Herning
Registration date : 20/10/14

Ventetråden! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 20 Icon_minitimeTirs Jul 21, 2015 2:48 am

Har lige startet et kort layaway for en Lati Yellow "Legend of Latiland" Sunny hos Doll Peddlar Very Happy

Jeg trænger virkelig til at få taget nogle billeder af alle mine tinies. Jeg har en hel hær!
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Ventetråden! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 20 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2015 8:02 am

Yay, har lige afbetalt mit layaway hos Peakswood.
Glæder mig vildt til at modtage min Hunky Dory :D
Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Ventetråden! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 20 Icon_minitimeMan Aug 03, 2015 11:31 pm

Så betalte jeg sidste del af min peakswoods romantic ladybee, nu er ventetiden for alvor startet Very Happy
venter også på en whiteskin coyote elf fra soom. de har en lang ventetid lige nu og har ventet siden siden sidst i april. Men efter Doas venteliste tråd ser det ud til at de snart vil begynde at shippe dem.
Tilbage til toppen Go down
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Ventetråden! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 20 Icon_minitimeMan Aug 03, 2015 11:51 pm

Nædst-sidste afbetaling betalt på Mélia Very Happy så engang i næste måned kommer hun hjem, iiih!
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Ventetråden! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 20 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2015 2:40 am

Argh jeg håber bare jeg får min Hunky Dory ud af Troldens kløer hurtigt nok til at hun kan nå og blive klar til Jointed Hearts konventionen i Sverige i september
p(@~@)q

edit:
huskede forkert da min søster fortalte om at firmaet producerede så snart layawayen var startet. Det var ikke PW men Iplehouse.
Så tror næppe at jeg modtager hende i tide til Jointed Hearts i år (;~;)


Sidst rettet af Ponpyon Fre Sep 11, 2015 12:38 am, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 30
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Ventetråden! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 20 Icon_minitimeOns Aug 05, 2015 6:49 am

Har hentet min minifee liria for et stykke tid siden Very Happy!
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 20 Icon_minitimeOns Aug 05, 2015 6:50 am

Jeg gætter på, jeg modtager min Feeple70 krop enten i morgen eller i overmorgen Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
LilGrump

LilGrump


Antal indlæg : 93
Age : 41
Geografisk sted : Herning
Registration date : 20/10/14

Ventetråden! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 20 Icon_minitimeOns Aug 05, 2015 8:44 am

Har to Lati Yellows på vej. Min Little Angel Sweeties Jia er i Danmark, men jeg ved ikke lige, hvad der foregår med den forsendelse. Den er ikke opdateret, siden den ankom til Danmark. Går ud fra, at den ligger hos tolden nu, selvom trackingen ikke siger noget om det Rolling Eyes
Min Legend of Latiland Sunny er lige blevet sendt afsted fra Doll Peddlar i dag, så hun skulle også være i Danmark snart! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
LilGrump

LilGrump


Antal indlæg : 93
Age : 41
Geografisk sted : Herning
Registration date : 20/10/14

Ventetråden! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 20 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2015 10:06 am

Post Danmark er de mest inkompetente idioter ever! D:

Min Lati Jia ankom til Danmark den 30. juli, og så skete der ikke mere. I dag fik jeg så endelig et svar via email fra Post DKs toldafdeling om, at min forsendelse blev sendt retur til afsender den 1. august! D: De kunne ikke sige præcis hvorfor, men det var måske pga. indholdet i pakken.

What. The. Fuck!? Jeg er SÅ vred lige nu! D:
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 20 Icon_minitimeOns Aug 12, 2015 1:58 am

LilGrump skrev:
Post Danmark er de mest inkompetente idioter ever! D:

Min Lati Jia ankom til Danmark den 30. juli, og så skete der ikke mere. I dag fik jeg så endelig et svar via email fra Post DKs toldafdeling om, at min forsendelse blev sendt retur til afsender den 1. august! D: De kunne ikke sige præcis hvorfor, men det var måske pga. indholdet i pakken.

What. The. Fuck!? Jeg er SÅ vred lige nu! D:

Jeg har prøvet noget lignende med Post Danmark/tolden :/ Min erfaring siger: Hold øje med dit tracking nummer, og hvis pakken sidder fast i tolden, så skal du kime dem ned. En email er ikke nok. De følger heller ikke altid op på en sag, når de lover det, så ring hellere igen.
Det er surt, at man skal føle sig så påtrængende ved tolden, men de kan ikke håndtere deres opgave alene, virker det til :/

Og undskyld, det hjælper ikke dig nu, LilGrump, men ville lige sige det, hvis andre skulle læse med.
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Ventetråden! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 20 Icon_minitimeOns Aug 12, 2015 2:55 am

Fik betalt det sidste af min minifee Liria i sidste uge, så der går nok ikke længe før hun er i hænderne på mig. cat Squee, glæder mig helt vildt til hun kommer!
Tilbage til toppen Go down
LilGrump

LilGrump


Antal indlæg : 93
Age : 41
Geografisk sted : Herning
Registration date : 20/10/14

Ventetråden! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 20 Icon_minitimeOns Aug 12, 2015 6:50 am

Akatsuki, det ville desværre ikke have hjulpet at kime dem ned i mit tilfælde, da de jo sendte min pakke retur dagen efter, den var ankommet til Danmark. Så jeg fik ikke en chance >_<
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 20 Icon_minitimeOns Aug 12, 2015 6:53 am

LilGrump skrev:
Akatsuki, det ville desværre ikke have hjulpet at kime dem ned i mit tilfælde, da de jo sendte min pakke retur dagen efter, den var ankommet til Danmark. Så jeg fik ikke en chance >_<

wow, den detalje fik jeg ikke fat i Sad Håber du kan få pengene for forsendelsen tilbage fra Post Danmark!
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
LilGrump

LilGrump


Antal indlæg : 93
Age : 41
Geografisk sted : Herning
Registration date : 20/10/14

Ventetråden! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 20 Icon_minitimeOns Aug 12, 2015 6:58 am

Akatsuki, det håber jeg også! Det er jo dem, der har lavet en fejl >_< Er også ved at finde ud af, om Lati kan sende pakken tilbage til mig med FedEx, UPS, DHL eller lignende. Jeg er SÅ træt af Post DK.
Tilbage til toppen Go down
FifiIsBored

FifiIsBored


Antal indlæg : 93
Age : 32
Geografisk sted : Danmark, Esbjerg
Registration date : 21/02/10

Ventetråden! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 20 Icon_minitimeOns Aug 12, 2015 3:02 pm

Anden del af layaway betalt. Nu kan jeg snart se frem til at have Hel hjemme!
Tilbage til toppen Go down
http://tsugi-kage.deviantart.com/
Sponsoreret inhold





Ventetråden! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 20 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ventetråden!
Tilbage til toppen 
Side 20 af 24Gå til side : Forrige  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: BJD-diskussion :: Generel dukkediskussion-
Gå til: